Gjest feather Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg simpelthen elsker sjokolade! :D Alle som kjenner meg kommenterer fra tid til annen mitt noe unormale forhold til dette utsøkte næringsmiddelet. Jeg spiser 1-2 kilo i uken, og jeg kan jo være enig i at dette kanskje er litt i overkant.. Men det er så godt! Jeg klarer ikke å motstå! Det jeg lurer på er hvor usunt det egentlig er å spise så mye sjokolade. At man kan legge på seg er jeg selvfølgelig klar over, men er det stor sannsynlighet for at jeg tar skade av det på andre måter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Er ikke ekspert ,men man får kanskje høgt blodukker av å spise mye sjokolade...er jo mye sukker i det.Og for mye fett er ikke bra for hjertet heller. Elsker ågså sjokolade,men spiser det sjelden.Når jeg har tilgang på det er det jo vanskelig å motstå!!Synes sånn 70% sjokolade man får kjøpt i helsekostbutikker er nydelig god.Ekte kakakosmak...nam.Og mye sunnere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå