Olive Skrevet 24. oktober 2008 #21 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Prioritert rekkefølge: 1. Twin Peaks. 2. The X-files. 3. Six feet under. 4. Sex and the city. 5. Nip/Tuck. 6. Desperate housewives. 7. The Sopranos. 8. The L word. 9. Californication. 10. How I met your mother. aaahhh... Jeg elsker TV Endret 24. oktober 2008 av Snorkefrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #22 Del Skrevet 25. oktober 2008 Six feet under Black books Skins That 70`s show Family guy Scrubs The L word Dexter Desperate housewives Greys anatomy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsbrud_09 Skrevet 25. oktober 2008 #23 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg mener på å ha lest et eller annet sted, mistenker at det var i Det Nye, at det nå kommer samleboks med alle sesongene av Gilmore Girls. Noen som vet år release på denne er?? Må nesten ha den i hylla og få sett alle episodene, vet jeg mangler noen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silkeape Skrevet 25. oktober 2008 #24 Del Skrevet 25. oktober 2008 Six Feet UnderTwin PeaksSopranosInvader ZimFlight of the ConchordsSeinfeldBig LoveMy So Called LifeDallasSex and the City Nummer åtte og særlig ni, handler nok mer om nostalgi enn kvalitet. De fire første er favorittserier jeg ofte kommer tilbake til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 25. oktober 2008 #25 Del Skrevet 25. oktober 2008 1. Sex og singelliv 2. Grey's anatomy 3. Frustrerte Fruer 4. Gossip Girl 5. Friends 6. CSI LA og NY 7. Veronica Mars 8. Home and away 9. Akutten 10. Seinfeld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #26 Del Skrevet 25. oktober 2008 Synes det er vanskelig å rangere ulike kategorier serier. Tornefuglene er vel den som har gjort mest inntrykk, og som har tålt tidens tann best Liker også Friends, Ally McBeal, Blackadder m.fl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 25. oktober 2008 #27 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Tilfeldig rekkefølge: The X-files Criminal minds CSI Las Vegas Dexter House Akutten Home & Away Absolutely fabulous Bones Midsommer Murders Endret 30. oktober 2008 av ThePink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 29. oktober 2008 #28 Del Skrevet 29. oktober 2008 1. Sex and the city 2. Greys anatomy 3. Desperate housewives 4. One tree hill 5. Gossip girl 6. Home & away 7. Kodenavn Hunter 8. Sommer 9. Friends 10. Britiske miniserier bla. Bleak house, Sense and Sensibility osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 29. oktober 2008 #29 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Tilfedlig rekekfølge: x-Files Carnivale Desperate Housewives Riget Millennium Terminator: The Sarah Connor Chronicles Alias Harsh Realm Lost Six Feet Under Edit: jeg må også legge til Battlestar Galactica (nye), selv om jeg går over til topp 11 da. Endret 3. november 2008 av HellCat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 30. oktober 2008 #30 Del Skrevet 30. oktober 2008 1. Nikolai og Julie 2. Sex og singelliv 3 House 4 The 70`s show 5. Sommer 6 Kongen av Queens 7. Sopranos 8. Home and away 9. Berlinerpoplene ( liker serien godt, ikke boka) 10. Alle elsker Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teq Skrevet 30. oktober 2008 #31 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tilfeldig rekkefølge:P - One tree hill - Frustrerte fruer - Grey's anatomy - Gossip girl - 90210 (det nye) - Prison break - Priviliged - Ugly betty - Sex og singelliv - Dexter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinner Skrevet 30. oktober 2008 #32 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tilfeldig rekkefølge : Twin peaks Medium Nord & Sør Will & Grace Tornefuglene Absolutely fabulous Ghost whisperer Buffy Falcon Crest Dynastiet Friends Ops, det ble 11 det. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 30. oktober 2008 #33 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) X-Files Weeds Seinfeld 30 Rock West Wing Twin Peaks Gilmore Girls Veronica Mars nu Battlestar Galactica Arrested Development Endret 30. oktober 2008 av Kick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 31. oktober 2008 #34 Del Skrevet 31. oktober 2008 -The OC -One Tree Hill -Entourage -Greys Anatomy -Frustrerte fruer -Nip/Tuck -Gossip Girl -Friends -Sex and the city -Kongen av Queens Kunne funnet mange flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kissin Skrevet 2. november 2008 #35 Del Skrevet 2. november 2008 Mine favoritter i tilfeldig rekkefølge: - Lipstick Jungle - Grey's Anatomy - Desperate Housewives - Life - Gossip Girl - Private Practice - Alias - Big Shots - Sex and the City - Entourage Huff, føler meg som den tv-slaven, følger jo med på alle de som går nå, og ser nå at det er hele 7 serier... Men klarer jo ikke slutte når man først har begynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 4. november 2008 #36 Del Skrevet 4. november 2008 1. Grey's Anatomy 2. One Tree Hill 3. The O.C 4. Heroes 5. Nip/Tuck 6. Sex og Singelliv 7. CSI 8. Gossip Girl 9. House 10. Wallander Litt tilfeldig rekkefølge på den siste halvdelen der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #37 Del Skrevet 4. november 2008 Home and away Hotel Cæsar CSI Alle engelske krimserier Alle svenske krimserier Alle elsker Raimond Friends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2008 #38 Del Skrevet 12. november 2008 I tilfeldig rekkefølge: 1. Bleach - japansk manga, utrolig bra selv om du ikke er ihuga fan av slikt. 2. Greek 3. Supernatural 4. Entourage 5. How I Met Your Mother 6. America's Next Top Model 7. Sex og Singelliv 8. Alias 9. Gilmore Girls 10. The Unit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. november 2008 #39 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Tilfeldig rekkefølge (jeg har utelatt realityshow.. da hadde listen kanskje sett noe annerledes ut) - Sex & the city - Grey's Anatomy - Friends - LOST - Prison Break - The O.C. - Kongen av Queens - Gilmore Girls - CSI - Desperate Housewives Endret 12. november 2008 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida* Skrevet 12. november 2008 #40 Del Skrevet 12. november 2008 I rangert rekkefølge 1. Sopranos 2. The Office 3. Friends 4. Sex & the city 5. Seinfeld 6. House 7. X-files 8. Mordkommisjonen 9. Grey`s Anatomy 10. My so called life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå