Gjest Aurora Borealis Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg vet ikke helt om dette er rette plassen, men jeg prøver. Jeg het opprinnelig AuroraBorealis her på KG. Nå er navnet mitt endret til AuroraB fordi det ikke er lov å ha et navn som kan knyttes mot personer eller firma. Nå synes jeg ikke AuroraB klinger så godt i mine ører, så jeg har lyst til å forandre hele navnet. Men fantasien min er ikke helt på topp. Noen som har forslag? Jeg trenger inspirasjon!
Gjest Aurora Borealis Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Aurora Australis! Jeg har tenkt på den, men det blir liksom ikke helt riktig. Takk for tipset! Kom gjerne med flere. Får forresten heller ikke hete Aurora Polaris.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Er det ikke søkt å forby naturfenomen som nick?
Gjest Aurora Borealis Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Er det ikke søkt å forby naturfenomen som nick? Jeg synes det ja, men KG har sine regler. Du kan lese mer om begrunnelsen under Ris, ros og tips. Her Edit: La inn link. Endret 19. oktober 2008 av Aurora Borealis
LilleBille Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Foreslår at du finner et stjernenavn her - tror ikke det er mange av dem som står i telefonkatalogen. Endret 19. oktober 2008 av LilleBille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå