Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=63243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Nei, ikke jeg iallefall. Eller kanskje de senker prisene på en barnehageplass, men da øker de det en annen plass. At det skal bli full barnehagedekning en gang i fremtiden tror jeg på, men full her betyr plasser til 75% (mener jeg det var) av barna, ikke 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Selv om jeg har blitt "gammel" og kanskje rundere i kantene (i formene også): :-? IKKE ET ØYEBLIKK!!! Når det gjelder politikk er min filosofi: Seeing is believing. Simple as that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Ikke et øyeblikk. Vi trenger full dekning før, de senker prisene. Lurer bare på hvordan dagens trange kommuneøkonomi skal klare merutgiftene med dette forliket? Kutte i bemanningen som allerede er lav? Kutte i faglært bemanning? Vedlikeholde mindre? For en kjensgjerning er det at Stortinget er flinke til å delegere oppgaver, men ikke de nødvendige midlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 hei jeg er enig med vimsevim men jeg tror det vil bli, jeg tror det vil ta lenger tid en de har sajt men aller er eninge så jeg tro de greier det men jeg tror og og at maksprise vil bloi forskyvet hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå