Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er gravid for første gang, og er naturligvis ganske nervøs og usikker. Det er så mye jeg bør vite. Det er mye god informasjon å finne på nettet, så finner vel for så vidt det jeg trenger der, men er igrunn tilhenger av bøker. Er det noen her som har lest noen gode bøker de kan anbefale? Det finnes så mange bøker på markedet, vet rett og slett ikke hvilke jeg bør lese. vil gjerne lese både om svangerskapet, fødselen og spebarnet, så hadde vært fint med bøker med dette kombinert. Forøvrig er jeg i 12. uke, og gleder meg masse til tida fremover
hanbto Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er gravid for første gang, og er naturligvis ganske nervøs og usikker. Det er så mye jeg bør vite. Det er mye god informasjon å finne på nettet, så finner vel for så vidt det jeg trenger der, men er igrunn tilhenger av bøker. Er det noen her som har lest noen gode bøker de kan anbefale? Det finnes så mange bøker på markedet, vet rett og slett ikke hvilke jeg bør lese. vil gjerne lese både om svangerskapet, fødselen og spebarnet, så hadde vært fint med bøker med dette kombinert. Forøvrig er jeg i 12. uke, og gleder meg masse til tida fremover hos jordmor får du div bøker og hefter som jeg syntes er veldig informative og greie. disse kan du bestille på babyverden.no også
Concertina Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er veldig fornøyd med bøkene til Gro Nylander, har På vei som handler om graviditeten fram til fødsel, og Mamma for første gang som handler om fødsel, barselstid etc.
Gjest kaffedama Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Stein Erik Ulvund har en serie med bøker om barn i ulike aldersgrupper. Jeg hadde mye glede av "Forstå barnet ditt 0-2" like før S ble født og de første årene. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Mens jeg var gravid sist elsket jeg bildene i Lennart Nilssons "Et barn blir til".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå