Gjest -Lilly- Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Heisann!! Jeg gikk over til epilering da barberingen gikk meg på nervene. Funket greit å epilere, men plutselig fikk jeg 5 kviselignende prikker og det så ikke mye fint ut. Bestemte meg for å slutte å epilere og la høna være i fred. Jeg leste litt rundt på nettet og fant ut at dette måtte være betente hårsekker. Jeg renset med klorhexidin og smørte på 98% Aloe Vera. etter 4 uker var det ingen endringer. Jeg kjøpte så ingrow go som skulle hjelpe for inngrodde hårsekker. Dette har jeg brukt i 1 uke nå og prikkenene har bare blitt knallrøde, i tillegg har huden begynt å flasse av etter ingrow go. Er det noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan kvitte meg med disse røde prikkene. Jeg har verken barbert eller epilert på 5 uker. Hvorfor forsvinner de ikke?? Håper på svar :-) -Lilly-
Rexina Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) . Endret 20. oktober 2008 av Rexina
Gjest -Lilly- Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har altså sluttet å barbere og epilere så jeg er ikke ute etter hvordan jeg skal unngå nupper ved barbering/epilering. Jeg vil nemlig bli kvitt disse kviselignende prikkene jeg har hatt i 5 uker nå..
Hinata Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Prøvd å peele huden? Slik at du "fjerner" det ytterste laget av hud slik at det er lettere for hårene å komme ut. Fungerer på meg ihvertfall, jeg bruker en slik skrubbehanske.. Endret 19. oktober 2008 av Hinata
Gjest -Lilly- Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Prøvd å peele huden? Slik at du "fjerner" det ytterste laget av hud slik at det er lettere for hårene å komme ut. Fungerer på meg ihvertfall, jeg bruker en slik skrubbehanske.. Bruker bodyscrup fra bodyshop 2 ganger i uka. Er ikke det det samme som peeling?
Hinata Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Bruker bodyscrup fra bodyshop 2 ganger i uka. Er ikke det det samme som peeling? Personlig så syns jeg det funker bedre med en skrbbehanske, føler at kornene i bodyscruben "glir" unna der jeg vil ha dem :gjeiper:
Gjest -Lilly- Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Personlig så syns jeg det funker bedre med en skrbbehanske, føler at kornene i bodyscruben "glir" unna der jeg vil ha dem :gjeiper: Bruker bodyscrup sammen med scrubbehansker De anbefalte det på bodyshop.. Men jeg har enda disse røde forferdelig prikkene som aldri forsvinner..
Hinata Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Bruker bodyscrup sammen med scrubbehansker De anbefalte det på bodyshop.. Men jeg har enda disse røde forferdelig prikkene som aldri forsvinner.. Hmm, nei da kan jeg ikke hjelpe deg..
Gjest --Lilly-- Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Hmm, nei da kan jeg ikke hjelpe deg.. Nå har det utviklet seg til å bli mørkt rundt disse klumpene... Ingen som kan hjelpe meg?? Ser jo ikke ut der nede og i tillegg tørr jeg jo ikke barbere meg..
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Tipper det er inngroddehår inne i nuppene, så du må pirke de frem og nappe de ut, slik at huden kan gro... vil nok ikke bli borte fr du gjør det..
TiaMaria86 Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 På kondomeriet kan du kjøpe noe som heter Smak og behag unirens, smør det på etter behandling og problemet forsvinner for godt
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 På kondomeriet kan du kjøpe noe som heter Smak og behag unirens, smør det på etter behandling og problemet forsvinner for godt Smør området med dildorens etterpå(kjøpes på kondomeriet den også) Leste dette tipset i et jenteblad og det funker som bare det!!=)
TiaMaria86 Skrevet 27. oktober 2008 #13 Skrevet 27. oktober 2008 Smør området med dildorens etterpå(kjøpes på kondomeriet den også) Leste dette tipset i et jenteblad og det funker som bare det!!=) Ja, her snakker vi om samme sak den er bare perfekt funker veldig bra på kviser og utslett andre steder også
Gjest --Lilly-- Skrevet 28. oktober 2008 #14 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, her snakker vi om samme sak den er bare perfekt funker veldig bra på kviser og utslett andre steder også Etter behandling?? Jeg barberer jo ikke lenger, men skal jeg smøre det på etter at jeg eventuelt har pirket ut disse ingrodde håra? Har begge produktene..
Gjest -Lilly- Skrevet 28. oktober 2008 #15 Skrevet 28. oktober 2008 Etter behandling?? Jeg barberer jo ikke lenger, men skal jeg smøre det på etter at jeg eventuelt har pirket ut disse ingrodde håra? Har begge produktene.. Siterte feil, men dere skjlnte vel hva jeg mente
TiaMaria86 Skrevet 28. oktober 2008 #16 Skrevet 28. oktober 2008 Siterte feil, men dere skjlnte vel hva jeg mente Er du HELT sikker på at det er inngrodde hår, og ikke bare hudnupper og småkviser dette er snakk om? For jeg hadde lignende greier du har beskrevet hele veien, og den derre unirensen hjalp meg med å få vekk alt sammen av ulumskheter jeg ikke visste hva var Du kan smøre den på også uten at du gjør noe med hårene, barberer eller epilerer eller hva du gjør, jeg bruker den etter barbering, men også hvis jeg får kviser eller annet dilldall jeg vil ha vekk fort
Gjest -Lilly- Skrevet 29. oktober 2008 #17 Skrevet 29. oktober 2008 Er du HELT sikker på at det er inngrodde hår, og ikke bare hudnupper og småkviser dette er snakk om? For jeg hadde lignende greier du har beskrevet hele veien, og den derre unirensen hjalp meg med å få vekk alt sammen av ulumskheter jeg ikke visste hva var Du kan smøre den på også uten at du gjør noe med hårene, barberer eller epilerer eller hva du gjør, jeg bruker den etter barbering, men også hvis jeg får kviser eller annet dilldall jeg vil ha vekk fort Nei, jeg har ikke peiling på hva det er..jeg vet bare at de ikke forsvinner av: sinksalve, aloe vera gel, ingrow go, pyriset osv. Har hatt dem i 6-7 uker nå. Men takk for tipset angående unirens. Skal prøve den selv om jeg ikke barberer meg lenger :-) Tvi-tvi
TiaMaria86 Skrevet 29. oktober 2008 #18 Skrevet 29. oktober 2008 Nei, jeg har ikke peiling på hva det er..jeg vet bare at de ikke forsvinner av: sinksalve, aloe vera gel, ingrow go, pyriset osv. Har hatt dem i 6-7 uker nå. Men takk for tipset angående unirens. Skal prøve den selv om jeg ikke barberer meg lenger :-) Tvi-tvi Lykke til, smør deg noen ganger for dagen en ukes tid eller noe, og litt sjeldnere deretter, funka godt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå