Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg skal på juleball, og er litt usikker på antrekket. Håper noe har noen innvendinger (er 22 år) Jeg har en svart kjole, som er passe pen. Er student, så har ikke råd til en ny. Den går til knærne. Så jeg svarte sko, med gulldetaljer. Er svart og gull sammen fortsatt i motebildet? Skoene er et par år gamle, men vet ikke om jeg vil bruke penger på nye.. Men så er det resten av antrekket. Skal jeg bare stæsje på med flere gulldetaljer? Kanskje gullbånd i livet (litt lei av det da..), gullsmykker ol? Eller er det andre farger som passer bra til svart kjole og svarte sko med gull på?
Rexina Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Tror jeg ville holdt det ganske classy, i og med at kjolen din høres såpass enkel ut.. (men fin:)) Rødt er fint til svart. Hvis det ikke er mye gull på skoene, bare en spenne, litt glitter osv, ville jeg gått for røde lepper, perlekjedet/diamanter i halsen eller ørene og noen rød detaljer, for eks rødt bånd i livet. Også ville jeg ha laget store krøller i håret hvis du har litt langt hår. Lekkert..
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Lilla detaljer kan også være fint til svart, se f.eks her: http://kellybellybutton.blogg.se/2007/augu...rtyclothes.html
Rexina Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, og blått eller grønt:) Alle de klare fargene passer vel godt til sort?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Rexina, hvordan vet du om kjolen er fin, når ts knapt har beskrevet den? Er alle sorte kjoler som går til knærne fine`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå