Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Vi var innom et Adidas Fabrikkutsalg i dag. Ut denne uken er det 30% på Outlet-pris på alt tøy i butikken. Det betyr ca 50% av butikkpris. Utsalget er på Alnabru (Verdens navle) i Professor Birkelandsvei (?). Der man kjører fra Alnabru til Grorud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 takk takk for info. adidas fabrikkutsalg, er det et lager eller foretning som bare selger adidas? Det har jeg aldri hørt om. Er det andre merker der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Hadde de noe igjen der da? Hvor lenge er det åpent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Det er bare Adidas i den butikken. Det ser ut som en vanlig sportsbutikk, men det er visst et fabrikkutsalg/Outlet. Ikke feilvarer o.l., men helt standard Adidas-tøy og sko, bager m.m. Litt vanskelig å se butikken, men den ligger på høyre side når man kommer fra Alnabru, på siden av en stor, grå bygning. Den er helt nyåpnet tror jeg, derfor har de 30% denne uken. Løp og kjøp! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det åpent nå da? Eller skal du bare ha meg ut i regnet for å få vaska meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg tror ikke at de hadde åpnet lenger enn til klokka 17! Men hvis du trenger en liten vask, så kan du jo løpe bort og titte.. . Hvis du vil være like kuul som meg, så kjøper du en rød NY-caps. Jeg er avhengig av røde capser jeg. Har sikkert 10 stykker liggende her og der. Ingenting er som å ta på seg en heeelt ny caps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. juni 2003 #7 Del Skrevet 11. juni 2003 Da får jeg kjøre innom i morgen... har dusj jeg nemlig :D Ingenting er som å ta på seg en heeelt ny caps! Psst Lea!!! men det der er da vitterlig solbriller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #8 Del Skrevet 11. juni 2003 Jammen.. det er jo ingen caps-smilefjes her jo! *hinter til Crazee* :rodruss: :pippi: Jeg vet ikke helt om jeg er rødruss, nisse eller Pippi jeg. Pippi har jo 2 skygger også. Men husk å kjøpe en rød NY-caps da, så kjenner vi igjen hverandre om vi snubler over hverandre på gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. juni 2003 #9 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg vet ikke helt om jeg er rødruss, nisse eller Pippi jeg. Pippi har jo 2 skygger også. Bare å snu litt på sveisen til Pippi det.... så har du caps både front og back samtidig *dæven jeg er smart* Men husk å kjøpe en rød NY-caps da' date=' så kjenner vi igjen hverandre om vi snubler over hverandre på gata. [/quote'] Nja... veit nå ikke det da.... vi få se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #10 Del Skrevet 11. juni 2003 Pokkern, her har jeg kjørt 35 mil, og så er det STENGT når jeg kommer fram!!!! :evil: jaja, var billig klovneutstyr på butiken her oppe da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #11 Del Skrevet 11. juni 2003 Gjør samme nytta det vet du, Lasse! Skal vinke hvis jeg ser en løpende klovn jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #12 Del Skrevet 11. juni 2003 jepp! Trengte jo ny uniform, og dessuten sparte jeg ti kroner ellr no... og fikk meg en koselig tur i bilen!... Kom forresten akkurat når de stengte jeg.. arg!! Men de så meg ikke for de holdt på å le seg ihjel av hun som kjøpte alle de fæle røde capsene de hadde på lager... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #13 Del Skrevet 11. juni 2003 Pass deg du! Ingen lo av meg! INGEN! Og jeg kjøpte jo bare EN da... tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #14 Del Skrevet 11. juni 2003 Man har da folkseskikk nok til å le av folk bak ryggen deres da Lea!... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 11. juni 2003 #15 Del Skrevet 11. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #16 Del Skrevet 11. juni 2003 :gjeipeogstirrestygtpåLassesmilefjes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #17 Del Skrevet 11. juni 2003 *smilervarmtoghjerleligoggirLeaetkyss-smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #18 Del Skrevet 11. juni 2003 :skjønneratLassesmiskermentarimotmedåpnearmerlikevelsmilefjes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #19 Del Skrevet 11. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå