kopfzerbrechen Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Har aldri skjønt dette her.. :oops: Hva skjer med hårene der nede når man: (som i at dem vokser mer, tettere, lengre osv) 1. Barberer med høvel 2. Hårfjerningskrem 3. Stusser med saks 4. Vokser / napper Svar mottas med takk :blunke:
VesleBråka Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Jeg deler det inn i to grupper: Stusse: Barbere med høvel Stusse med saks Du går til frisøren for å holde håret på hodet veltrimmet. Hvis du ikke trimmer det, blir det tynt og slitt etter hvert. Klipping gir da tykt hår i teorien, og skal man spare til langt hår er det viktig å klippe seg ofte, ellers ender man med langt pistrete hår. Samme gjelder for kjønnshår, hvis du kutter det rett av der det er tjukkt og solid i stammen, så vil det oppleves som grovt og stivt. Noen påstår man får mer hår av det, mens andre påstår at det som kommer er så tjukkt og velholdt og derfor gir inntrykk av å være mer enn før (det som var litt slitt ytterst ivertfall) Stubbene fra barbering kan være raspete og føles som sandpapir mellom lår og lepper som gnisser. Jeg klarer ikke dette. Fjerne hår med rot: hårfjerningskrem voks Fjerner håret helt med roten, og det tar lengre tid før det får kastet seg rundt til å gro igjen. Samtidig er det som kommer ut ganske tynt og fint, fordi roten er ny etter mishandlingen og det er as good as it gets. Ingen avskjærte-på-det-tjukkeste- hårstrå som popper opp. Med tiden vil håret vokse seg kraftigere der også. Noen som er riktig ivrige kan miste hårveksten pga. den stadie utslettingen. Jippi. voks
kopfzerbrechen Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2003 Se der ja! Takker for svar Tror ikke du fikk med deg om voks.. men jeg lærte noe idag allikavel! Så hvis man klipper med saks (Stusser) så vil det vokse fortere, men ikke nødvendigvis tettere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå