Nebel Skrevet 19. oktober 2008 #1 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei Ettersom jeg alltid er på jakt etter den ultimate hudpleien som ikke koster skjorta (er student) så lurte jeg på om noen av dere har testet Clarins sin hudpleie, og hvor er denne billigst å kjøpe? Kom evt med tips om andre merkers om dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har aldri prøvd clarins sine hudpleieprodukter selv, men jeg har hørt at de kan tette porene i huden.. Jeg har derimot erfaring med guinot sine produkter. Guiniot kan kun kjøpes gjennom hudpleiesalaonger her i Norge men jeg bestilte produktene gjennom strawberrynet. Anbefaler hydra tendre cleansing cream, biological peeling og hydra beaute fuktighetskrem. Prisen er ganske fin når det bestilles fra strawberrynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 19. oktober 2008 #3 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har prøvd Clarins, men den gjorde ikke store forskjellen i huden min. Nå bruker jeg Jan Marini, merker forskjell, men de er alt for sterke til meg nå i begynnelsen.. Må venne seg til de sakte men sikkert. De har jeg tro på.. men det er dyre saker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har prøvd Clarins, men den gjorde ikke store forskjellen i huden min. Nå bruker jeg Jan Marini, merker forskjell, men de er alt for sterke til meg nå i begynnelsen.. Må venne seg til de sakte men sikkert. De har jeg tro på.. men det er dyre saker da. Ja jeg har også fått me meg at Jan Marini er noe av det beste, men desverre litt dyrt ja. Man får vel ofte det man betaler for. Jeg er kanskje litt lite realistisk som leiter etter superprodukter som er litt rimelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja jeg har også fått me meg at Jan Marini er noe av det beste, men desverre litt dyrt ja. Man får vel ofte det man betaler for. Jeg er kanskje litt lite realistisk som leiter etter superprodukter som er litt rimelige Det er du, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteR Skrevet 19. oktober 2008 #6 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er veldig fornøyd med Clarins. Jeg bruker rensesåpe (cleansing gel), dagkrem og nattkrem. Jeg synes det er en mild og fin serie, med god lukt. Men nå har jeg ikke problemhud overhodet, hverken tørr eller fet hud, eller kviser. Det er vel ikke akkurat en hudpleieserie som dekker spesielle behov, men helt ok for daglig rensing og fukt av normal hud. Forøvrig er clarins handkrem, og flash balm til ansikt og huden rundt øynene blandt favorittproduktene mine. (Kjøper i utlandet, eller på tur gjennom Gardermoen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akori Skrevet 21. oktober 2008 #7 Del Skrevet 21. oktober 2008 JEg har blandingshud. jeg bruker clarins nå, og kjøpte noe gjennom blivakker.no, og noe kjøpte jeg i parfymeri. Føelr at det hjelper huden min Tidligere har jeg brukt Clinique og Biotherm og det funket også fint. Det verste jeg noen gang har brukt er Chanel! Det eneste bra med den var at den luktet veldig godt - men den gjorde ingenting overhodet for huden min Har brukt diverse Nivea-produkter også, men må si at Clarins, Biotherm og Clinique er det bedre jeg har brukt. Kjøp det gjennom strawberrynet.com, blivakker.no, redbeauty.no. Billig og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 21. oktober 2008 JEg har blandingshud. jeg bruker clarins nå, og kjøpte noe gjennom blivakker.no, og noe kjøpte jeg i parfymeri. Føelr at det hjelper huden min Tidligere har jeg brukt Clinique og Biotherm og det funket også fint. Det verste jeg noen gang har brukt er Chanel! Det eneste bra med den var at den luktet veldig godt - men den gjorde ingenting overhodet for huden min Har brukt diverse Nivea-produkter også, men må si at Clarins, Biotherm og Clinique er det bedre jeg har brukt. Kjøp det gjennom strawberrynet.com, blivakker.no, redbeauty.no. Billig og greit Oj ikke lettå bestemme seg, med så mange som mener forskjellig. mneg jeg har også blandingshud, og trenger noe som kan hjelpe på det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 21. oktober 2008 JEg har blandingshud. jeg bruker clarins nå, og kjøpte noe gjennom blivakker.no, og noe kjøpte jeg i parfymeri. Føelr at det hjelper huden min Tidligere har jeg brukt Clinique og Biotherm og det funket også fint. Det verste jeg noen gang har brukt er Chanel! Det eneste bra med den var at den luktet veldig godt - men den gjorde ingenting overhodet for huden min Har brukt diverse Nivea-produkter også, men må si at Clarins, Biotherm og Clinique er det bedre jeg har brukt. Kjøp det gjennom strawberrynet.com, blivakker.no, redbeauty.no. Billig og greit Forresten, siden du har blandignshud, hva slalgs produkter bruker du da fra Clarins? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. oktober 2008 #10 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg bruker hudpleie fra Clarins og er veldig fornøyd. Jeg er allergiker, og har sensitiv hud, så jeg henter alltid en prøvetube før jeg prøver nye produkter. Mitt lokale parfymeri er svært generøs med prøver, og gir ellers god service, så jeg handler der. (Og når man har kjøpt 10 produkter får man 10 % av verdien å handle for ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akori Skrevet 21. oktober 2008 #11 Del Skrevet 21. oktober 2008 Forresten, siden du har blandignshud, hva slalgs produkter bruker du da fra Clarins? jeg bruker de for oily/combination skin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå