Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg går alt for sjelden med skjørt, men skal prøve å bli litt flinkere til dette. Har kjøpt et knelangt svart skjørt som jeg har tenkt å bruke på jobb med pene svarte sko med litt hæl. Spørsmålet er: skal jeg bruke lyse eller mørke strømpebukser nå på høst/vinter? Så for meg tynne svarte, men er litt usikker... Takknemlig for svar
Marikke Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg synes det er fint med tynne brune strømpebukser til skjørt. Da fremhever du både bena og skjørtet på en annen måte enn om alt er svart.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Takk for svar tenker du da på hudfargede strømper? Enig i at det også er fint.
Gjest Elastica Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Hva med lilla eller grønne? Eller kanskje mørkegrå?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg synes absolutt ikke tynne svarte eller brune/hudfarget, men mørkelilla eller mørkegrå. Eventuelt litt tykkere sorte.
Marikke Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tenkte på et par nyanser mørkere enn hudfarge, mer i kategorien "vanlige brune strømper". Ellers er jeg enig med de andre som foreslår lilla og andre farger. Men da synes jeg den fargen bør gå igjen et annet sted, f.eks. i toppen eller et skjerf el.l.
Stocking lover Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Synes helt klart at brun, ev. litt mørk brun er flott til sort skjørt. Ellers vil jeg som mann heller foreslå strømper enn strømpebukser, men uansett må brun være riktig farge.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Synes det er litt vanskelig aa si uten aa ha sett skjoertet eller skoene..
Gjest Gjest_Quirky_* Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 For Guds skyld, ikke mørkebrun! Til nød hudfarget, men det vil se mest "chic" ut med sort. Opaque (ugjennomsiktige) sorte, evnt. tette strømpebukser i andre farger (unntatt brunt) er det mest trendy alternativet.
Bex Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 For Guds skyld, ikke mørkebrun! Til nød hudfarget, men det vil se mest "chic" ut med sort. Opaque (ugjennomsiktige) sorte, evnt. tette strømpebukser i andre farger (unntatt brunt) er det mest trendy alternativet. Enig! Ikke brune stømper til svart skjørt! Og tynne, hudfargede blir fort litt for pent. Jeg bruker ofte skjørt på jobb (litt tøffere skjørt, ikke drakt) og da bruker jeg alltid tykke, svarte. Evt svarte med litt mønster. Men er det mer en typisk drakt, funker det også med tynne svarte. Men ville ikke brukt det til fx et ullskjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå