Gå til innhold

Noen som vil se på noen vesker og hjelpe meg å velge?

Anbefalte innlegg

Gjest Veskeshopper
Skrevet

Skal kjøpe bursdagsgave til min bestevenninne. Hun ønsker seg en liten cross-over veske. Vi har generelt ganske lik smak, men akkurat sånne vesker har jeg store problemer med å bruke selv, så jeg er helt blank på hva som er fint og ikke.

Noen som orker å se på disse og si hvilken de liker best? :)

Trenger ikke kommentere alle (men det er lov!), men setter pris på å få høre favoritten. Jeg blir ikke fornærmet hvis dere synes noen er grusomme, i og med at jeg på en måte ikke liker noen av dem.

Nummer 1 - Asos perleveske

Nummer 2 - Asos skinnveske

Nummer 3 - Topshop hjerteveske

Nummer 4 - Topshop quilt-veske

Nummer 5 - Topshop clutch

Nummer 6 - Topshop lilla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker egentlig ikke den type vesker i det hele tatt, men jeg likte den første. De andre likte jeg ikke i det hele tatt.

Nr 2 ble for 80talls for meg.

Nr 3 var bare rar.

Nr 4 og 5 likte jeg ikke fordi jeg ikke liker sånne "quilted" vesker.

Nr 6 var også litt 80talls, men jeg liker lilla, så den er vel grei nok ;)

Skrevet

Jeg likte best hjerteveska, den var kul og litt spesiell. På plass nr. to kommer perleveska, de andre var jeg lite begeistret for.

Skrevet

Nummer 1 - Asos perleveske: Tja, jo, jeg likte den. Litt pynta, "ute-på-byen"-style, men vet ikke om den hadde blitt brukt så veldig mye ellers.

Nummer 2 - Asos skinnveske: Ah, den var søt, kunne brukt den til hverdags også.

Nummer 3 - Topshop hjerteveske: Ai, åttitalls! Nei takk!

Nummer 4 - Topshop quilt-veske: Iiik, nei! "Frognerfruer-i-seksti-åra"-kopi. *grøss*

Nummer 5 - Topshop clutch: Se over... *gåsehud*

Nummer 6 - Topshop lilla: Litt vel åttitalls for meg. I'll pass.

Skrevet

top shop sender ikke til norge:) det gjør kanskje alternativene litt færre.

Gjest Veskeshopper
Skrevet

Hehe, takk for svar. Håper det kommer mange flere, siden dere er høyst uenige. :)

Gjest Veskeshopper
Skrevet
top shop sender ikke til norge:) det gjør kanskje alternativene litt færre.

Nei, jeg skal uansett sende det til England og da blir vel frakten også billigere.

Skrevet

Hei

Synes nr 1 var søt og litt pynta (spørs jo hva man er ute etter) og nr 2 var kul, og kan brukes litt mer til hverdags. De andre syns jeg ikke var noe særlig.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Like nr. 1. Nr. 4 og 5 var også ganske fine.

Gjest veskesamleren
Skrevet

Likte ingen av dem.

Men på link nr.2 så er det en veske på venstre side i brunt skinn. DEN var fin :)

Skrevet

Synes 1 var ok, men kanskje litt for pynta. Vanskelig å få brukt den, kanskje? Har en tilsvarende i solv, bare uten stropper på som jeg fikk av noen venninner og den er umulig å få brukt.. Med mindre man har det som sminkepung/lommebok..

Den siste likte jeg også. Fargen var fin og den var enkel. At den er 80-talls, er bare kult (men jeg har en 80-talls fase nå)

Også likte jeg denne:

http://www.monsoon.co.uk/invt/38971241

(kall meg gjerne sær:P hihi)

Skrevet

Ja,du ville jo høre det,syntes de var fæle alle sammen,sorry..

Skrevet

Jeg ville definitivt valgt nummer 2. Den er enkel, pen, og går til absolutt alt.

Skrevet

Jeg syns nr 1 var kjempefin! Men den ville jeg selv ha hatt problemer med å få brukt mye, må være på byen når man er litt pyntet.

Likte også nr 2 og nr 4.

Skrevet

Syntes nr 2 var den fineste :) vet ikke helt om jeg hadde klart å brukt den for det men det var den som var finest i mine øyne :)

Skrevet

Nr. 1 og 6.

Men aller finest var den som Rexina linket til. Den vil jeg ha!

Skrevet (endret)

Veskene 2, 4 og 6 likte jeg best av disse veskene her.

Tenkte bare at jeg skulle tipse deg at bianco har mange slike vesker nå. Så slipper du å betale dyr frakt og kanskje toll. www.bianco.dk

Endret av Nemesis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...