Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her forleden dag satt jeg og hørte masse musikk på pc'en min. Neste dag da jeg skrudde på pc'en var lyden borte, og alt jeg får er en beskjed om at "ingen lydutdataenhet er installert". Jeg skjønner ingenting.. Jeg har jo ikke gjort noen ting..

Har prøvd å lese meg frem til dette på nettet, men ettersom jeg er ekstremt lite datakyndig, så er alt det som står helt gresk for meg.

Noen som kan hjelpe?

(jeg har ikke tv om dagen, så hadde vært så deilig å få tilbake lyden :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å stille pc-en din tilbake til den seneste datoen du VET at lyden fungerte:

1. Logg deg på Windows som administrator.

2. Klikk Start, velg Alle programmer, Tilbehør og Systemverktøy, og klikk deretter Systemgjenoppretting. Systemgjenoppretting begynner.

3. På siden Velkommen til systemgjenoppretting klikker du Gjenopprett datamaskinen til et tidligere tidspunkt (hvis det ikke allerede er valgt), og deretter klikker du Neste.

4. På siden Velg et gjenopprettingspunkt klikker du det seneste systemkontrollpunktet på listen Velg et gjenopprettingspunkt fra denne listen, og deretter klikker du Neste. Det kan hende en systemgjenopprettingsmelding som viser konfigureringsendringene som Systemgjenoppretting vil gjøre, vises. Klikk OK.

5. På siden Bekreft gjenopprettingspunkt klikker du Neste. Systemgjenoppretting gjenoppretter til den forrige Windows XP-konfigurasjonen og starter deretter maskinen på nytt.

6. Logg deg på datamaskinen som administrator. Systemgjenopprettingssiden Gjenoppretting fullført vises.

7. Klikk OK.

Gi tilbakemelding på resultat...

Skrevet

Åh ja, det funket!! Tusen hjertlig takk for hjelpen! :klem:

Har du noen idé om hvordan dette kunne ha skjedd?

Skrevet

Nei, det har jeg ikke :( Når det gjelder dataverdenen finnes det tusen forskjellige årsaker til et problem.

Det kan ha vært et virus som har gjort det

Det kan ha vært at du (eller noen andre) har avinstallert driveren med et uhell

ja, det kan ha vært masse rart, og jeg synes ikke vi trenger å feilsøke på det med mindre feilen kommer igjen iløpet av neste måned. Hvis det gjør det, må du ta kontakt :)

Skrevet

Ja den dataverdenen "works in mysterious ways". Men uansett, hjertlig takk! Da skal jeg si ifra dersom det skjer igjen :) Og frem til det evt. skjer, så skal jeg kose meg med film på pc'en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...