Gå til innhold

Meningen med livet?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Jeg sitter inne her på forumet å leser, på alle underfora... Og det som er en gjenganger er hvor dårlig ting er i livet til folk, de er forlatt, de har lat mann, mannen jobber for masse eller for lite, ungene er bare ett styr og tidsklemma er et helvete... Så jeg sitter her som et stort spørsmålstegn og lurer på hva som er meninga med livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du nesten finne ut av sjøl. Hva synes du gjør livet verdt å leve? Hva gir deg en retning i det du gjør?

Allle har vel større eller mindre problemer, og på et forum som dette er det naturlig at det kommer fram mer problemer enn "å, så fint jeg har det"-innlegg. Kanskje finner du mer livslykke i dagbøkene?

Skrevet

Det er lurt å tenke over det spørsmålet på alle andre steder enn KG. Her kan du ofte finne svært mye trivielt, irriterende og negativt. Meningen er ofte ikke å finne på internett.

Skrevet

Tror nok det er veldig lett at forum blir ett sutrested. Det er lettere å snakke om det negative enn det positive. Og det er ofte det negative du må bearbeide, og da er det greit å ha ett sted å få det ut i stede for å ta det ut over samlivet.

Så tror nok ikke det er så ille som det kanskje ser ut :)

Men meninga med livet er vel opp til hver enkelt. Meningen med mitt liv er nok å være sammen med mannen jeg elsker og de menneskene vi har rundt oss som jeg er så gla i. Ha en jobb jeg trives i og gjøre ting jeg syns er meningsfult for meg :)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Les eller se Haikerens guide til galaxsen. Det vil du se hva meningen med livet er

Skrevet

Meningen med livet er vel å prøve og gjøre det beste ut av det kanskje? Ta tak i det man møter og få det til å funke, fremfor å sette seg med hendene i fanget og synes synd på seg sjøl.

Gjest Tigress
Skrevet

Er det så vanskeleg?

Puddersny, såklart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...