Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Del Skrevet 19. oktober 2008 jeg elsker ginabuksene!! når jeg har de på i butikken eller etter vask, så går det en halv dag også henger de skikelig i lårene og rumpen.. grrr... noen som har anbefalinger? ikke only, er så lei alle de buksene, alle ser like ut og fjortis ut. og ikke hm buksene de passer ikke i formen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Del Skrevet 19. oktober 2008 I og med at jeg har et par Diesel-bukser jeg kunne ønske kunne utvide seg litt, men som ikke gjør det (grr!), så anbefaler jeg Diesel. Cheap Monday er heller ikke så ille hvis man kjøper en trang størrelse. Lee, Nudie og Crocker utvider seg i hvert fall veldig hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2008 #3 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeansene fra Filippa K viker ikke en millimeter. Jeg har to derfra, og den ene var i trangeste laget, men jeg regnet med at den ville utvide seg litt, noe den ikke har gjort. Den andre har også holdt fasongen utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 19. oktober 2008 #4 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heia,ja alle vier seg vel litt men vennina mi(jeg orker ikke)men ho kjøper de pinstramme så iløpet av en times tid og resten av dagen er ho fornøyd,men jeg har aldri prøvd da så vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. oktober 2008 #5 Del Skrevet 19. oktober 2008 phobia(selges hos blant annet LeneV) har jeg veldig god erfaring med. I tillegg er det viktig at du IKKE bruker skyllemiddel når du vasker jeansen din Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Del Skrevet 20. oktober 2008 En del ACNE jeans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeansene fra Filippa K viker ikke en millimeter. Jeg har to derfra, og den ene var i trangeste laget, men jeg regnet med at den ville utvide seg litt, noe den ikke har gjort. Den andre har også holdt fasongen utrolig bra. Har de noen tøffe modeller, eller stilige? De jeg har sett i butikken ser utrolig kjerring ut. Kanskje de er helt annerledes på.... Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. oktober 2008 #8 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det kommer jo an på hva du liker... Jeg har en som heter Suzy Raw ( noe sånt?), og den er pinetrang hele veien, men ganske enkel ellers. Den sitter fint på, men er som sagt helt enkel. Den andre jeg har, heter Niki Button (tror jeg), og er smal, høy på livet, og har skrålommer foran med messingknapper, altså er den litt spesiell, og tøff hvis du stapper overdelen nedi. Tipset om Acne var heller ikke så dumt, men de er også ganske enkle og klassiske i stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå