Gå til innhold

problematisk hud

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sunshine_*
Skrevet

Trenger mange gode råd :sukk:

Jeg har veldig problematisk hud. På nese og kinn område har jeg mange små svarte prikker og det plager meg mye. :tristbla: og i tillegg har jeg veldig tørr hud. Hver dag bruker jeg mye fuktihgetsgivende krem på ansiktet, men huden fortsatt ser syk ut. Kansje jeg må bytte krem på en som er mer effektiv enn den jeg har. noe gode forslag?

En gang i uke jeg bruker Dermalogica power recovery mask som jeg er fornøyd med, men prikkene forsviner ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verker som om du har hudtilstanden dehydrert hud eller rett og slett tørr hud.

Mye fuktighet er tingen:)

Skrevet

Bruker du flere produkter fra Dermalogica, eller bare recovery mask?

Det høres ut som at du har sensitiv hud - altså hud som reagerer lett på varme, kulde, forurensning etc. Ansiktsvasken "ultracalming cleanser" fra Dermalogica ville nok vært bra for deg. Kombinert med "skin smoothing cream" eller "intensive moisture balance" (avhenger av hvor tørr huden er). Bruk også gjerne "daily microfoliant" som er en mild daglig peeling for huden.

Jeg hadde kombinert tørr og fet hud, som reagerte helt håpløst på nesten alle produkter - helt til jeg begynte å bruke disse fra Dermalogica.

Evt. ta kontakt med hudpleier for å høre hva du kan gjøre med de svarte prikkene :)

Gjest Gjest_sunshine_*
Skrevet

Takk for gode råd Bianca. Jeg bruker bare recovery mask, men tenker på å kjøpe meg flere Dermalogica siden jeg er fornøyd med masken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...