Gå til innhold

Har du kjøpt ny bikini til sommeren?

Amica

Anbefalte innlegg

Har du kjøpt ny bikini til sommeren?

Synes alltid dette er en av de hyggelige tingene med våren: Å kjøpe ny bikini mens man venter på at det skal bli varmt og deilig ute...

I år endte jeg opp med en minimal string-bikini til å sole seg i (på verandaen, ingen andre steder).

Jeg var nemlig ultra-lei av å brette ned og brette opp på diverse store bikinitruser... :hoho:

Noen andre som er fornøyde med årets innkjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Candyfloss

Jepp.

Har kjøpt ny, fin bikini.

Den er svart med et svart belte rundt midten, og toppen har en stjerne i midten. Vurderer å kjøpe en ekstra siden den var så fin og veldig få av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte to bikinier da vi var på ferie i februar.

Mye bedre utvalg i utlandet synes jeg. Særlig for oss som ikke passer inn i en B-cup og som ikke ønsker string eller boxer.

Har en med et diskret "leopard-mønster" og en svart med gjennomsiktige fester øverst.

Begge er ganske enkle, med bøyle i overdelen og tanga-truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bikini er kjøpt inn i år! Foreløpig bare en, men skal ikke se bort i fra at det blir flere :oops:

Den er beige, litt sånn pusete, semsket stoff. Trekant overdel med litt pynt, og underdel med spenne på :P

Har veldig lyst på en med litt knallfarge og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fikk en bikini da jeg kjøpte Det Nye og syntes faktisk ikke den var så ille!Fin rødfarge og akkurat passelig...eller sså har jeg en vanlig svart..kjedelig.Bruker lite bikini uansett..blir lite soling og bading på meg i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - har en bikini fra nitti-tallet noe sted, kjøpt i ovemot - nå har jeg gitt opp solingen. Rødt hår og fregner - passer når det regner. Ellers bruker jeg sunblokk 2000... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes alltid dette er en av de hyggelige tingene med våren: Å kjøpe ny bikini mens man venter på at det skal bli varmt og deilig ute...  

Grøss, det synes ikke jeg :( klarer aldri å finne bikinien som er helt riktig for meg, enten er den for stor, eller for liten, eller så får den huden min til å se gusten ut, eller så er lyset i prøverommet for grelt til at jeg orker å være der.....Men snart så må jeg vel til pers jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har kjøpt meg ny bikini!

Helt vhit, trekantbikini med vanlig hvit bikinitruse til.. Ellers så har jeg en som jeg kjøpte i Marseille på ferie for to år siden (kostet flesk!). Den er blå og hvit mønstrete... Skal på bryllupsreise, og da er det digg å ha litt å velge i!

Hater forøvrig å kjøpe badetøy.. Stå der i prøverommet og få komplekser for ALT mulig.. Gusten, melkehvit hud osv osv osv.. Nei, uff!

Pleier å kjøpe bikinier uprøvd.. Ser liksom alltid mye bedre ut i lyset hjemme foran speilet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og en svart med gjennomsiktige fester øverst.  

Begge er ganske enkle, med bøyle i overdelen og tanga-truse.

Lea!

You tease!!!!

*knis*

Selv kjøpte jeg forrige nummer av Det Nye, hvor det var klistret på en bikini. Tenkte at det kan jo være greit. HAHA! Du skulle sett dama! Ekkelt stoff var det også...og pupper overalt...Nope! så ingen bikini her....Eller JO!!!...kjøpte en ifjor...grønn militær greie med hotpants, men finner ikke toppen.....Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea!

You tease!!!!

*knis*

Den er faktisk ganske så anstendig skal jeg si deg :wink: !

Dekker både pupper og det-du-vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg ny bikini før vi reiste til Mallorca i mai. Endte opp med en billig på H&M, turkis med fisker på. Synes den ser morsom ut! Overdelen er halterneck + vanlig tangatruse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen ja.. Har en svart fra i fjor, og to fra Bjørn Borg ( kastet mange når jeg flyttet for noen mnd'er siden da.. ). I år har jeg kjøpt to hvite fra HM katalogen, og en turkis med boxer på HM butikken.

Kjøpte ett par når jeg var i syden for en mnd siden også. Så nå tror jeg jeg har bikinier for en stund fremover ja.

Ja, så fikk jeg jo en i DetNye da. En rød en, som henger som en slafse rundt meg.. :roll:

Hyggelig av dem likevel da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, har kjøpt en rød og en sort bikini med plass til magen min som kanskje blir litt større snart. :briller:

Har bestemt meg for å flytte ut i bassenget slik at jeg overlever denne sommeren. (Mens jeg selvfølgelig rister på hodet av de som synes det er varmt i Norge :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... jeg kjøper bikini hele tiden jeg.. :oops: Nå har jeg faktisk 101 stk, med den jeg fikk fra Det Nye

Ja jeg er besatt.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Kjøpte meg ny bikini i går, så nå har jeg faktisk hele TO bikinier!!! :o

Den nye er rød med oransje detaljer (striper). Den observante leser har sikkert sett den, er fra Bee Dees mix and match sortiment. Eneste mulige løsning for oss som langtfra er samme størrelse oppe og nede.

Førnøyd? Nja... den kunne vært finere, men er bedre enn ingenting :ler:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...