Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er og blir den fineste kjolen fra HM jeg noen gang har sett i mitt liv, men når jeg går inn på sidene til HM finner jeg den ikke:(

http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...ole-564x376.jpg

Noen som vet når den kommer i butikken, eller på nettet, eller andre steder det er mulig å få tak i den? Er helt fortapt!

Håper noen vil være snille og hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er en del av julekolleksjonen til H&M, altså de festklærne de legger ut en stund før jul. Veldig kul kjole!

Print ut bildet (eller ta bilde av bildet med mobiltelefonen) og dra til nærmeste H&M for å spørre. Her i Oslo er de alltid hjelpsomme når det gjelder sånt, og de har ofte god peiling på når varene er ventet. Eller send en mail til hun som har skrevet artikkelen i magasinet på Kvinneguiden, kanskje hun vet noe.

En slik kjole kommer nok til å forsvinne FORT, så du må være der samme dag eller dagen etter for å få i din størrelse tenker jeg.

Lykke til! :)

Skrevet

Ja det var noe sånt jeg egentlig regnet med. At det var en del av en spesialkolleksjon..

Tusen takk for bra svar og gode råd:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjolen er i butikken nå :)

Den satt kjempefint, men ble litt for karneval/eventyraktig/Alice in Wonderland for meg! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...