Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har litt krøller og fall i håret mitt og synes det er vanskelig å få det helt tørt. Har alltid trodd at krøllete hår aldri skal fønes men har hørt at det går allikevel. Stemmer det? Hvilken type hårføner er best? Blir håret flatt eller kan jeg få mer krøller av det og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 19. oktober 2008 #2 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har litt krøller og fall i håret mitt og synes det er vanskelig å få det helt tørt. Har alltid trodd at krøllete hår aldri skal fønes men har hørt at det går allikevel. Stemmer det? Hvilken type hårføner er best? Blir håret flatt eller kan jeg få mer krøller av det og? Bruk hårføner med sånn 'krøllemunnstykke', det følger med mange hårfønere. Hvis du i tillegg bruker et krølleskum så får du fine krøller med føneren. Hvis ikke blir det ikke flatt, men du får et stort brusete hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå