Gjest Madden Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Lurer på om noen har gode ideér? Er i tvil om vi i det hele tatt klarer å skrive sang selv...! Noen som har gode tips eller eksempel?? (har helst lyst å skrive selv..ikke kjøpe en hos skrivestue e.l.)
Gjest Tex Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Jeg får ikke gubben med på å lage en sang what so ever, så jeg kan bare glemme og takke mor og far for fin oppvekst.... Men dersom de tilfeldigvis skulle dette innom her ( ) Kjære mor og far! Tusen takk for flotte oppvekstvilkår, kjærlig omsorg og støtte gjennom oppveksten. Jeg elsker dere inderlig og ber Gud om mange og lange år i fremtiden sammen med dere. Klem fra deres ustyrlige men elskelige datter.........
Avenodite Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Vi skal og prøve å skrive en sang til foreldrene våre. Tror kanskje vi tar melodien " de nære ting" Deler opp sangen slik at den første delen er fra meg. Et vers til mor, ett til far og kanskje ett til søsteren mi. Så gjør vi det samme fra kjæresten min.Til slutt skriver vi ett vers som er fra begge, og da går det på svigerforeldrene. At vi har blitt godt tatt imot & sånn. vel det er slik jeg tenker nå i hvert fall, men jeg har ikke fått begynt. Strever med sangen til min kommende mann, ikke så lett når jeg aldri har skrevet en sang før...
Gjest Madden Skrevet 12. juni 2003 #5 Skrevet 12. juni 2003 Nei det er jammen ikke enkelt....vi sliter som bare det!!!..jaja...kanskje det ramler litt inspirasjon ned når det nærmer seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå