Gjest FeedUP!!! Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Dette blir nok litt langt, mn må bare få blåse ut litt..Setter pris på hvis du gidder å lese det og gi ditt syn! Vi bor ikke i sammen enda, og jeg skulle egentlig ha jobbet natt nå, men ble syk. I tillegg vet han at jeg har det jævlig nå med hjemlengsel og tunge dager for tiden. Jeg er heller ikke den personen som sitter og syter om det, så han slipper det. Har feen ikke hørt snurten av han i hele dag eller igår! Han ringte en gang på ettermiddagen, men hadde ikke tid til å snakke for han skulle trene, ta sol og drikke.. Sånn er det hver gang han er ute og fester, det er som jeg ikke eksisterer! han ringte nok mest på plikt idag, pga av at jeg har sagt til ham før at jeg setter pris på litt kontakt når han skal drikke. Jeg er litt sjalu, men gjør det jeg kan for og kontrolere det. Men når han aldri svarer på sms eller tar telefonen, kan jeg bli skikkelig spydig hvis han først svarer.. Og jeg er er heller ikke en som sender 100 sms i timen, men kanskje 1-3 i løpet av kvelden, og ringer hvis jeg ikke får svar.. Er det galt av meg og forlange en sms utover kvelden og en når han kommer hjem?!!! Jeg vet hvordan han er når han drikker, og da blir det til at jeg alltid sitter hjemme med vonde følelser og grubler. Han drikker MYE og kan gjøre ting han ikke helt er klar over. Jeg har faktisk slettet nummeret hans ikveld, både for en gang skyld og ikke være den eneste som tar kontakt hele tiden OG at han tidligere har skrudd av mobilen for at jeg ikke skulle "ødelegge" kvelden hans som han sa til meg sist han var ute og festet.. Det såret noe jævlig.. Og for det andre har jeg enda nesten ikke møtt noen av kameratene hans, og vi har vært i sammen i 1,5 år.. Jeg spurt 100 ganger om jeg kan få møte de snart, og at vi kan ta en fest i sammen.. Han sier bare at "det kan vi ordne", men kommer med unnskyldninger hver gang. Vi har diskutert/kranglet en del på tlf der han da har sittet foran kameratene. Så de har nok inntrykk av at jeg er skikkelig bitch Har hørt at de har slengt et par kommentarer til ham i fylla når han sier til dem at han snakker i tlf md meg.. Det sårer så utrolig mye! De kommer heller ikke på besøk når jeg er hos han. Han er et par år yngre en meg, så forstår han har behov for og feste. han er 24 og jeg er 26.. Han benytter hver jævla anledning til å feste 24/7, og jeg hører ikke noe fra ham. Jeg VET at hadde jeg gjort det samme, hadde han blitt fly forbanna mildt sagt! Han er også sjalu.. Han blir sur bare jeg snakker om og være med venner, og jeg er nesten aldri sosial lenger pga av at jeg ikke orker surmulingen hans! Men jeg har festet i fra meg, og har også hund, så er ikke bare og ta seg en fest når en vil. Men en helg SKAL jeg ta igjen med samme mynt, og godtar han ikke det får han ryke og reise!! Nå er jeg så jævla drittlei av den fjortisfestingen at jeg spyr!!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hm...Her er det vel ikke nødvendigvis festingen som er problemet... Slik jeg ser det, virker det som om han bare vil "ha" deg der. He`s not that into you...
Jade Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Hva sier kompisene hans i bakgrunnen? Noe stygt? Forsvarer han deg? Ikke la sjalusien hans begrense deg. Hvorfor i all verden lar du han "nekte" deg å være med venner? Drit i om han blir sur. Det er ikke ditt problem!
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Hva sier kompisene hans i bakgrunnen? Noe stygt? Forsvarer han deg? Ikke la sjalusien hans begrense deg. Hvorfor i all verden lar du han "nekte" deg å være med venner? Drit i om han blir sur. Det er ikke ditt problem! Hei og takk for svar! De kan si ting som ojsann, offda, såpass, med et ikke akkurat vennlig tonefall.. Han sier ingenting for og forsvare meg, og blir forbanna når jeg spør han om kompisen ikke liker meg eller er sur på meg. Jeg merker det jo godt når jeg treffer dem også.. Han får alltid snudd det om til at det er min feil det og jeg får dårlig samvittighet for og ha spurt.. Han er veeedlig flink til å snakke for seg og vende og vri på ting slik at han alltid kommer "godt" ut av det...
Ethereal Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Sikker på at denne mannen ikke er litt for umoden for deg? Jeg skjønner jo at han vil feste fra deg, men det er helt bak mål å si ting som at du ødelegger kvelden for han. Jeg har forøvrig også fått akkurat den samme kommentaren servert en gang før, så jeg vet hvor mye det sårer. Men tro meg når jeg sier at det hvertfall ikke er din feil! Syns også det er kjipt av han å ikke la deg treffe kompisene hans og bare gi unnskyldninger for hvorfor dere ikke han arrangere en fest. Han gir deg også et ufortjent dårlig rykte til kompisene. Snakk med han. Hvis han ikke er villig til å skjerpe seg, burde du kanskje vurdere om dette er noe du klarer å leve med - eller om det er best å takke for seg og dra.
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Sikker på at denne mannen ikke er litt for umoden for deg? Jeg skjønner jo at han vil feste fra deg, men det er helt bak mål å si ting som at du ødelegger kvelden for han. Jeg har forøvrig også fått akkurat den samme kommentaren servert en gang før, så jeg vet hvor mye det sårer. Men tro meg når jeg sier at det hvertfall ikke er din feil! Syns også det er kjipt av han å ikke la deg treffe kompisene hans og bare gi unnskyldninger for hvorfor dere ikke han arrangere en fest. Han gir deg også et ufortjent dårlig rykte til kompisene. Snakk med han. Hvis han ikke er villig til å skjerpe seg, burde du kanskje vurdere om dette er noe du klarer å leve med - eller om det er best å takke for seg og dra. Takk for svar Ethereal! Jo, han er nok for umoden for meg.. Det er ikke bare dette som vi strever med.. Jeg har gitt ham så utrolig mangen sjanser, og prøvd og få truffet vennene hans, men det har aldri gått. Jeg synes det er utrolig viktig med venner, og vil gjerne bli kjent med hans "andre" del. Nå har jeg ikke lyst til det lenger når jeg hører hvordan de reagerer når jeg ringer osv. Vi har pratet om dette så mangen ganger at jeg har mistet tellingen. Jeg har også sagt at det blir slutt hvis det ikke bedrer seg, og da får han fullstendig panikk og gjør alt det han kan for å ordne opp. Jeg får skjerpe meg og gjør alvor ut av det.. Han får jo i pose og sekk, en dame som sitter hjemme/jobb hver gang han er på byen og han kan gjøre som han vil OG noen og få kos hos dagen derpå.. I tillegg har jeg nesten sluttet og spør han om saker og ting for han blir så utrolig sur og snur alt slik at det blir min feil. Føler meg brukt rett og slett.. Han har enda ikke tatt kontakt, og jeg skal vente helt til han gjør det og da får vi nok ta en alvorsprat..
Miss Dashwood Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Huff... dette hørtes kjent ut! Jeg tror jeg vet hvordan du har det. Jeg har selv hatt kvelder hvor jeg har slettet nummeret hans fordi jeg føler meg patetisk som sitter der og "maser" på han, mens han er ute og lever livet. Vi har også vært sammen i 1,5 år, og jeg har heller ikke møtt verken vennene eller familien hans. Min kjæreste fester ikke like mye som din, men han blir ganske lik din når han først gjør det. Svarer ikke på meldinger osv.. Mitt tips er å slutte og ta kontakt med han. Gjør som han, rett og slett. Trekk deg litt bort, for å teste om han er intressert. Det kan hende det går opp et lys for han når (hvis) han begynner å savne deg. Eller, kanskje han ikke bryr seg. Og da vet du jo at forholdet ikke hadde noen fremtid uansett. Men selvsagt, forsøk og snakk med han først.
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Huff... dette hørtes kjent ut! Jeg tror jeg vet hvordan du har det. Jeg har selv hatt kvelder hvor jeg har slettet nummeret hans fordi jeg føler meg patetisk som sitter der og "maser" på han, mens han er ute og lever livet. Vi har også vært sammen i 1,5 år, og jeg har heller ikke møtt verken vennene eller familien hans. Min kjæreste fester ikke like mye som din, men han blir ganske lik din når han først gjør det. Svarer ikke på meldinger osv.. Mitt tips er å slutte og ta kontakt med han. Gjør som han, rett og slett. Trekk deg litt bort, for å teste om han er intressert. Det kan hende det går opp et lys for han når (hvis) han begynner å savne deg. Eller, kanskje han ikke bryr seg. Og da vet du jo at forholdet ikke hadde noen fremtid uansett. Men selvsagt, forsøk og snakk med han først. Takk for svar Miss Dashwood! Jeg skal følge det rådet.. Jeg har ikke hatt tålmodighet med det tidligere, blir bare lei meg og MÅ ha svar.. Ikke kjekt og være den "sure gretne kjerringa" som sitter hjemme og maser Jeg ber ikke om mye, men 1 melding i løpet av kvelden med feks "hei, tenker på deg" eller at han iallefall kan gi beskjed om at han ikke får tid til å ringe/skrive til meg.. I begynnelsen av forholdet ringte han nesten for mye.. Men det er vel slik det er i de fleste forhold.. Og noen ganger kan det fikses, og andre ganger ikke. Jeg har faktisk avtalt med venner tidligere, men da blir han så sur og sjalu når han ikke får være med, at jeg har droppet det. Neste gang skal jeg ikke avlyse det!!
Gjest Purple Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har faktisk avtalt med venner tidligere, men da blir han så sur og sjalu når han ikke får være med, at jeg har droppet det. Nei og nei og nei! Han skal få lov til å feste så mye han vil uten å ha deg med, men du skal ikke få lov? Sånne mannfolk altså, åååhhhh! Dette forholdet er ikke bra for deg!
klibella Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Dette forholdet virker ikke sunt på noen måte. Du fortjener MYE bedre enn dette! Ikke kast bort tiden din på en slik type!!! Fortell hvordan det utvikler seg da!!
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 Nei og nei og nei! Han skal få lov til å feste så mye han vil uten å ha deg med, men du skal ikke få lov? Sånne mannfolk altså, åååhhhh! Dette forholdet er ikke bra for deg! Nei, det er ikke det... Det som overrasker meg mest er at jeg er så utrolig "svak".. Før hadde jeg ikke det minste problem med å droppe en fyr hvis det var problemer som ikke ordnet seg. Men er utrolig glad i ham og vi kan ha det så fint når ting er bra.. Kan ikke tro at jeg skriver det en gang.. Når jeg leser andres tråder om like ting, tenker jeg "off, gå med en gang" osv. Er ikke like lett og være rasjonell når en sitter i samme situasjon.. Men har mine planer! Hvis det så blir slutt nå, flytter jeg hjem igjen og starter et nytt liv MED venner og forbli singel et par år!!!:D
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 #12 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, det er ikke det... Det som overrasker meg mest er at jeg er så utrolig "svak".. Før hadde jeg ikke det minste problem med å droppe en fyr hvis det var problemer som ikke ordnet seg. Men er utrolig glad i ham og vi kan ha det så fint når ting er bra.. Kan ikke tro at jeg skriver det en gang.. Når jeg leser andres tråder om like ting, tenker jeg "off, gå med en gang" osv. Er ikke like lett og være rasjonell når en sitter i samme situasjon.. Men har mine planer! Hvis det så blir slutt nå, flytter jeg hjem igjen og starter et nytt liv MED venner og forbli singel et par år!!!:D Mente med den første setningen at nei, forholdet ikke er bra for meg. Kunne lett misforstås det jeg skrev først der...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #13 Skrevet 19. oktober 2008 Når du er i et forhold så tror jeg de fleste oppegående mennesker er stolt av partneren sin og ønsker å vise hele verden,både familie og venner hvilken vidunderlig person en er sammen med. Men denne løken av en guttunge du er sammen med ønsker ikke å tilbringe tid med deg,kun den tiden som er til overs når alt det gøye er unnagjort.Han ønsker heller ikke å introdusere deg for mennesker han omgir seg med og jeg fatter ikke at du,som sikkert er oppegående,lar deg redusere til en "kjedelig,sitter og venter på deg her mens du lever livet" dame. Hva skal du med denne fyren? Finnes plenty av menn som hadde behandlet deg med respekt.
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 #14 Skrevet 19. oktober 2008 Når du er i et forhold så tror jeg de fleste oppegående mennesker er stolt av partneren sin og ønsker å vise hele verden,både familie og venner hvilken vidunderlig person en er sammen med. Men denne løken av en guttunge du er sammen med ønsker ikke å tilbringe tid med deg,kun den tiden som er til overs når alt det gøye er unnagjort.Han ønsker heller ikke å introdusere deg for mennesker han omgir seg med og jeg fatter ikke at du,som sikkert er oppegående,lar deg redusere til en "kjedelig,sitter og venter på deg her mens du lever livet" dame. Hva skal du med denne fyren? Finnes plenty av menn som hadde behandlet deg med respekt. Off, nå må jeg le.. Dette var utrolig bra skrevet!!! Kan ikke fatte at jeg har sunket så lavt at jeg faktisk har godtatt det..
Jade Skrevet 19. oktober 2008 #16 Skrevet 19. oktober 2008 Stikk ut med venner, send han en melding om at du er ute, drit i om han blir sur. Og skrur du av mobilen, så slipper du også sure meldinger/telefoner Han fortjener ikke bedre, slik han behandler deg! Vil han vri på det og surmule, så får han gjøre det med mobilsvar Have fun! Ta tilbake livet ditt, og la han være den som sitter molefunken igjen hjemme!
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 #17 Skrevet 19. oktober 2008 Dette forholdet virker ikke sunt på noen måte. Du fortjener MYE bedre enn dette! Ikke kast bort tiden din på en slik type!!! Fortell hvordan det utvikler seg da!! Da ble det slutt gitt... Håper virkelig jeg gjør det rette nå.. Har også bestemt meg for å flytte hjem i igjen, ta opp kontakt med venner og få et liv igjen. Vil egentlig flytte hjem NÅ for å slippe unna, og slippe sitte her mutters alene, men har oppsigelsetid osv.. Men, er iallefall på vei nå da uansett om det gjør jævlig vondt.. En STOR takk til dere som har giddet å lest og gitt meg deres syn på saken!! Setter utrolig pris på det!!
Miss Dashwood Skrevet 19. oktober 2008 #18 Skrevet 19. oktober 2008 Da ble det slutt gitt... Håper virkelig jeg gjør det rette nå.. Har også bestemt meg for å flytte hjem i igjen, ta opp kontakt med venner og få et liv igjen. Vil egentlig flytte hjem NÅ for å slippe unna, og slippe sitte her mutters alene, men har oppsigelsetid osv.. Men, er iallefall på vei nå da uansett om det gjør jævlig vondt.. En STOR takk til dere som har giddet å lest og gitt meg deres syn på saken!! Setter utrolig pris på det!! Du har nok gjort det rette... Og det er tøft gjort! Håper du får det bedre snart.
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 #19 Skrevet 19. oktober 2008 Du har nok gjort det rette... Og det er tøft gjort! Håper du får det bedre snart. Tusen takk for det! Jeg får være flink til å huske på mottoet mitt, alt ordner seg til slutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå