Gjest mikkel Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg. Vi er på jakt etter en newfoundlandshund som vi kan gi til datteren vår. Hun har netopp lyst på en slik hund og vi har lyst å kjøpe en til henne og familien. Men problemet er at vi ikke finner oppdrettere som kan skaffe oss en valp. Vi har vært på internett og i avisen, uten hell. Vet noen av dere noen som driver med oppdrett av newfoundlandshund og har valper? Vi blir veldig takknemlige for tilbakemelding!
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Ta kontaktmed Norsk Kennel Klubb. De har oversikten over alle oppdrettere. Evt. kan du gå inn på www.canis.no. Der står det som regel listet opp oppdrettere under de forskjellige rasene.
Karoline Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Kontakt Newfoundlandshundklubben, som har valpeformidling. http://www.nnk-newf.com/ På klubbens hjemmeside er det linker til flere oppdrettere, finn en som er i nærheten av dere, og ta kontakt. Oppdretterne har ofte oversikt over andre som også har valper. Ser at det ihvertfall er en oppdreter som venter valper i løpet av sommeren. Jeg håper å få til et kull, men det blir ikke før om ca et år. Forøvrig kan jeg bare gratulere med valg av hund!
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Ehem, hva gjør Mikkel her inne?? :o care; ifall du ikke vet det så er katter selvstendige dyr som gjør som det passer dem. Om Mikkel har lyst til å skaffe seg hund - ja så hva så? :o Herreguudena, han kan vel ha noen å leke seg med når du allikevel er på jobb og allting?! Jeg sier bare: Skjerpings
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå