Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ID mineral sminke foundation i farge medium beige.Noen som vet hvilket solpudder jeg kan ha til ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ID-serien har solpudder, jeg hadde et før som het Tan

Skrevet

Heia de har vel flere Faux tan,warmth ja,så kansje ett par til men hviken som passer best vet jeg ikke men gå inn på i.d. sine sider der ligger de.

Skrevet
Heia de har vel flere Faux tan,warmth ja,så kansje ett par til men hviken som passer best vet jeg ikke men gå inn på i.d. sine sider der ligger de.

JA,kikka litt her nå i pakka med started kit ligger Warmth All-Over Face Color så mulig den passer best så lenge den selges med medium/medium beige.Men jeg er ingen spesialist på detta,ikke lett det med farger..

Skrevet
JA,kikka litt her nå i pakka med started kit ligger Warmth All-Over Face Color så mulig den passer best så lenge den selges med medium/medium beige.Men jeg er ingen spesialist på detta,ikke lett det med farger..

Jeg har den warmth fargen nå, synes den er litt for mørk..tenkte kanskje de hadde en som var liiitt lysere:) Får ta en titt på hjemmesiden deres..

Skrevet
Jeg har den warmth fargen nå, synes den er litt for mørk..tenkte kanskje de hadde en som var liiitt lysere:) Får ta en titt på hjemmesiden deres..

warmth passer til sommren for meg. for blir veldig brun da.

ellers på vinteren er jeg veldig blek og passer ikke den fargen nå.

Skrevet
warmth passer til sommren for meg. for blir veldig brun da.

ellers på vinteren er jeg veldig blek og passer ikke den fargen nå.

Har samme problemet, hvilken farge bruker du nå da ?:)

Skrevet
Har samme problemet, hvilken farge bruker du nå da ?:)

føler de fleste har det problemet;) har jo egentlig funnet den perfekte fargen på solpudderet fra i.d nå men det var utrolig dyrt, 400,-kr på hudpleiesalong og denne fargen har jeg ikke funnet på internett da så...

husker selvfølgelig ikke fargen nå da siden en stund siden jeg så etter det.men jeg kan gå innom i morgen å høre:)

Skrevet
føler de fleste har det problemet;) har jo egentlig funnet den perfekte fargen på solpudderet fra i.d nå men det var utrolig dyrt, 400,-kr på hudpleiesalong og denne fargen har jeg ikke funnet på internett da så...

husker selvfølgelig ikke fargen nå da siden en stund siden jeg så etter det.men jeg kan gå innom i morgen å høre:)

Hm..er den ikke på i.d. sin hjemmeside heller? Gøy å få nye tips ;-))

Gjest Gjest_Katja_*
Skrevet

Id bare minerals pudder, bruker jeg hver dag. Det er det beste pudderet jeg noen gang har prøvd- Anbefales!

Gjest Gjest_tone_*
Skrevet

hvordan vasker dere id børste deres?

Skrevet

Hmm..dyrt på salong ja, jeg kjøper bare på ebay:)

Id bare minerals pudder, bruker jeg hver dag. Det er det beste pudderet jeg noen gang har prøvd- Anbefales!

Vet, beste sminken jeg har prøvd i såfall..bruker det hverdag jeg og:)

Skrevet
Hmm..dyrt på salong ja, jeg kjøper bare på ebay:)

Vet, beste sminken jeg har prøvd i såfall..bruker det hverdag jeg og:)

prøvde mineral make-upen til body shop i dag. myyye bedre enn i.d:D

impressed;D

skal kjøpe denne ja=)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Hm..drar igang denne igjen..siden tiden for solpudder er der nå.Fått sjekka fargen ett halvt år etter,hi hi.Kunne tenkt meg å prøve den.Bruker medium beige i pudder..

Gjest JulieB
Skrevet

Jeg bruker solpudderet fra id som har fargen tan, og er veldig fornøyd:)

Gjest Gjest
Skrevet
hvordan vasker dere id børste deres?

med zalo

Gjest Miley
Skrevet (endret)

..

Endret av Miley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...