Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om noen har prøvd hårfjerningshanske til å fjerne hår på leggene? Så det på Vita her om dagen og tenkte at hvis det funker, virker det jo lettvint:)

Blir kjempeglad hvis jeg får noen tilbakemeldinger

Endret av frk_ø
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det!

Ja, det funker, men jeg brukte litt tid på å finne riktig teknikk. Når man først finner den fungerer det veldig fint - i tillegg til å fjerne hår fjerner den også død hud, så leggene blir veldig myke og fine. Det tar også litt lenger tid før håret vokser ut igjen.

Det står vel at en hanske holder til to legger, men for min del holdt den ikke til mer enn en. Så jeg bruker fortsatt hovedsaklig barberhøvel, siden det blir billigere.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Fikk lyst til å prøve det ut, det er dumt at det blir så mye dyrere enn høvel bare, men det kan jo være greit å variere litt:)

Skrevet

Det kan det! :jepp:

Jeg prøvde den hansken på bikinilinja og (man får egne til det), men det ble bare kløneri og auauau. Sikkert en treningssak det og :fnise:

Skrevet

Hvordan fungerer disse hårfjerningshanskene? :)

Skrevet

De ligner fakisk ganske mye på sandpapir! (hihi, ikke så grpvt selvfølgelig)

De til leggene er formet som en dobbel firkant man kan tre på hendene. Så fjerner man hårene ved å bevege hånden i små sirkler (...eller ver det det man ikke skulle gjøre...? Haha, en stund siden jeg har gjort det visst!) I tillegg fjerner de død hud, så man blir myyyyyyk. Men som sagt, det blir litt kløneri før man får til teknikken skikkelig.

De heter Velvet Touch, og man får kjøpt dem på Vita. Mer info her:

http://www.velvettouch.no/forside.asp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...