Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Jeg er en helt vanlig gutt på 23 år som jobber i Oslo. Jeg har lyst til å finne ei jente et annet sted enn ute på byen. Nettet er heller ikke aktuelt for meg. Det jeg lurer på er om dere jenter har noen tips til hvordan jeg skal gå frem for å komme i kontakt med jenter. Er det noen spesielle måter eller plasser som passer bedre enn andre å begynne å snakke til ei fremmed jente? Jeg har på ingen måte lyst til at jeg skal virke påtrengende (vet at en del jenter er ganske lei av å bli sjekket opp av gutter). Er det greit å bare begynne å prate med ei tilfeldig jente på butikken? Setter pris på alle tips.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jo fortere du innser at jenter er individer, desto bedre. Det finnes ingen oppskrift på hvordan man "sjekker opp" en jente. Vær deg selv, og håp hun liker deg. Gjør hun ikke det, ville ikke et forhold mellom dere fungert uansett.
Kosemose Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Nå er ikke jeg i målgruppen din, men svarer likevel. Jeg hadde ikke brydd meg om å bli sjekket opp "på gata" av en fremmed mann hvis jeg var ledig på markedet. Mulig noen syns det er stas, men jeg hadde ikke latt meg sjekke opp av noen jeg ikke kjente og som jeg visste jeg hadde god kjemi med. Hvis noen prater med meg på butikken svarer høflig og hyggelig tilbake, men på sånne steder er man jo innstilt på å gjøre det man skal og gå, så tror jeg hadde syntes du var litt creepy hvis du fortsatte å snakke lenge eller begynte å skulle be meg ut. Anbefaler deg heller å begynne med ett eller annet der du kommer i kontakt med jenter, et kurs eller en hobby eller frivillig arbeid, osv.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Nå er ikke jeg i målgruppen din, men svarer likevel. Jeg hadde ikke brydd meg om å bli sjekket opp "på gata" av en fremmed mann hvis jeg var ledig på markedet. Mulig noen syns det er stas, men jeg hadde ikke latt meg sjekke opp av noen jeg ikke kjente og som jeg visste jeg hadde god kjemi med. Hvis noen prater med meg på butikken svarer høflig og hyggelig tilbake, men på sånne steder er man jo innstilt på å gjøre det man skal og gå, så tror jeg hadde syntes du var litt creepy hvis du fortsatte å snakke lenge eller begynte å skulle be meg ut. Anbefaler deg heller å begynne med ett eller annet der du kommer i kontakt med jenter, et kurs eller en hobby eller frivillig arbeid, osv. Takk for svar. Det er akkurat det jeg mener, mange jenter er ikke mottakelig for sjekking på gata? Bra tips! Noen tips til kurs/hobby/frivillig arbeid? Driver stort sett og trener litt, men møter ikke så mange jenter da... Jeg savner rett og slett ei jente og være glad i. Er også ny i Oslo, så kjenner ikke så mange her ennå. I tillegg er jeg ikke interessert i å date jenter på jobben.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Syns det er et supert utgangspunkt du har, at du ikke vil sjekke opp ei jente på byen! Og heller ikke nettet! Du kunne vært midt i blinken for meg hvis jeg hadde vært singel ...hva med skogen?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Syns det er et supert utgangspunkt du har, at du ikke vil sjekke opp ei jente på byen! Og heller ikke nettet! Du kunne vært midt i blinken for meg hvis jeg hadde vært singel ...hva med skogen? Hehe, en mulighet det.... Men hvordan vil dere jenter føle det hvis en fremmed gutt tar kontakt med dere i skogen???
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, en mulighet det.... Men hvordan vil dere jenter føle det hvis en fremmed gutt tar kontakt med dere i skogen??? Husker en gang en mann kom ut av bushen der jeg lå og solte meg....han var ganske nærgående. Det var nok IKKE det beste sjekkestedet...langt fra folk også. Tror man kan sjekke opp damer overalt bare man har rett "look" og opptrer høflig. Men det er jo vanskelig å vite om de er single da.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, en mulighet det.... Men hvordan vil dere jenter føle det hvis en fremmed gutt tar kontakt med dere i skogen??? Haha, da hadde jeg blitt mer redd enn sjarmert. Hvorfor vil du ikke prøve internett? Utrolig mange finner hverandre på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Haha, da hadde jeg blitt mer redd enn sjarmert. Hvorfor vil du ikke prøve internett? Utrolig mange finner hverandre på nettet. Vet ikke helt, det bare føles litt unaturlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå