Gå til innhold

Jeg elsker den nye RIMI reklamen

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

For hver gang jeg ser den blir den bare bedre og bedre.

Forrett- hovedrett- stappmett :ler:

Minnie

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Mat for de som tviler, mat for de som tror. Å ja, den er et godt eksempel på riktig kombinasjon av bilde og ord. :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg synes den er så fin, så mange typer mennesker, ikke modeller men normale mennesker..... den er kjempefint, ett virkelig gullkorn blant alle de elendige reklamene som finnes.

Minnie

Skrevet

Jeg er så enig så enig. Og at det er Kari Slåttsveen som er med gjør den bare enda bedre. Hun passer perfekt.

Skrevet

Ja, den er fin!

Liker også den sangen som er på Cola reklamen, blir i godt humør av den :lol:

Skrevet
Og at det er Kari Slåttsveen som er med gjør den bare enda bedre. Hun passer perfekt.

Ja, selvfølgelig er det henne! Klarte ikke helt å plassere stemmen. Takk!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det er Kari Slaatsveen som er stemmen ja, lurer på om det er hun selv som har skrevet teksten i reklamen også, den er hverfall veldig "Kari".

Minnie

Skrevet

Og jeg som trodde jeg var den eneste som likte den reklamen så godt, ber faktisk folk holde kjeft når den er på tv'en :oops: .

Skrevet

Ja, det er ikke ofte at jeg LIKER reklamer, men denne er en vinner!

*biff uten løk, biff med løk*

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

*mors kjøttkaker, fars koteletter*

*forrett, hovedrett, stappmett*

*basmatiris.....*

Minnie

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg synes så synd på den stakkars soldaten... Han ser ut som om han har virkelig hjemlengsel. :(

Skrevet

Er så enig ... den reklamen er bare helt topp...

Skrevet
Det er Kari Slaatsveen som er stemmen ja, lurer på om det er hun selv som har skrevet teksten i reklamen også, den er hverfall veldig "Kari".

Minnie

Kari S har så sterk integritet, at hun neppe vil lese opp noe hun ikke selv har forfattet, og som hun kan stå for 100%. Hun har sikkert vært med byrået helt fra idèstadiet, og produsert/formet det ferdig "produkt".

Skrevet

...får faktisk lyst til å handle på Rimi jeg, men da må jeg kjøre så langt :-? Ja, dette er en av de bedre reklamene :) .

Skrevet

Helt enig, den er en av de få bra reklamene! :) "...Mat for Mons" er det beste synes jeg...hihi :)

Gjest Liten
Skrevet

Kari har en stemme så fløyelsmyk innsmigrende at hun kunne ha overtalt meg til hva som helst. Det er jeg nesten helt sikker på :rodme:

Gjest Starya
Skrevet

Reklamen er brukbar, i motsetning til butikken.

Skrevet

Elsker den reklamen......

chili con carne........ con carne med for mye chili :sinna:

forrett.....hovedrett......stappmett :ler:

Reklamen er genial!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...