Gjest Gjest_bønna_* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 ja hva gjør/skal dere i kveld da? jeg sitter her og kjeder meg samboer er i besøk/fest , var litt dorlig så ble hjemme(er gravid) og finner ikke noe gøy på tv eller noe intr på nette noen som har noe tips til bra sider eller filmer som går i kveld kansje??
Blåbæret Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg er hjemme med lille jenta. Samboeren min også er ute på fest i dag. Sitter å ser på Dexter. har fått låne sesong 1 Aner ikke om det går noe bra på tv i kveld desverre. Du kan jo se en film på nettet? Endret 18. oktober 2008 av LilleBlåklokke
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg og sønnen min er alene ikveld, mannen er på jobb offshore så lite og finne på. Skal se god kveld norge nå og så tenkte jeg og rydde å vaske huset, får besøk i morgen tidlig, så er det nok rett i seng.
Nabodama Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Hjemme i kveld ja. Farger ettervekst på håret, sitter på nettet litt, ser på tv, prater med mannen og datteren på 16, som også er hjemme for en gangs skyld....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå