Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er en kristen jente som nettopp har flyttet til drammen fra en helt annen kant av landet. Er det noen her inne som har gått noe i kirkene her i drammen? Jeg er medlem i statskirken og ønsker helst å gå her, og synes det er viktig med et visst fokus på nådegaver og personlig utvikling. Noen som kan hjelpe meg? Savner sårt et åndelig fellesskap...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pastor knut_* Skrevet 28. oktober 2008 #2 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er en kristen jente som nettopp har flyttet til drammen fra en helt annen kant av landet. Er det noen her inne som har gått noe i kirkene her i drammen? Jeg er medlem i statskirken og ønsker helst å gå her, og synes det er viktig med et visst fokus på nådegaver og personlig utvikling. Noen som kan hjelpe meg? Savner sårt et åndelig fellesskap...:-) Jeg kjenner lite til kristenlivet i Drammen, men vil vel tro at du kan få mange gode tips hvis du slår av en prat med en prest der. Her er uansett hjemmesiden til Den norske kirke i Drammen. (Ps. Er det bare meg eller er det problemer med å logge inn i dag? Jeg får i alle fall ikke logget meg inn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her er det et ganske stort ungdomsmiljø: http://www.filadelfiadrammen.no/index0.php...bside&id=18 Fredager vet jeg at det er en del ungdommer som drar dit. Også ungdommer fra andre kirkesamfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå