Gjest Gjest_Huldra_* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Min magefølelse sa at min svigerfar drev å lusket i buskene... Noe med historien hans om hvorfor han hadde vært borte så mange dager knirket litt. Han var på besøk hos oss etterpå og da glemte han igjen telefonen sin og den ble litt for fristende å se på. Mistanken min ble bekreftet...der var det mange meldinger fra en dame som kalte han kjæresten sin. Og de var ikke fra kona!! Sønnen, altså min samboer tror ikke på meg så, men skal jeg si noe til kona?? Hun er ikke mor til min samboer, men alikevel føler jeg tristhet når jeg tenker på hva han driver med bak hennes rygg... Vil jo ikke innrømme at jeg tittet på telefonen heller da...
Brunhilde Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Dette er noe du absolutt ikke har noe med, og du burde skamme deg over å snike på andres telefon!
camilla* Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hadde heller nevnt det for svigerfar om jeg skulle si det til noen. Var du alene hjemme da svigerfarvar innom? Viste du ikke mobilen og meldingene til samboeren din? Det hadde da jeg gjort, om dette hadde skjedd hos oss.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Ikke snakk om det med noen, og ikke innrøm at du har tittet på telefonen hans. Men send et anonymt brev til konen hans, hvor du forteller litt (og kanskje legger ved tlf.nr til elskerinnen hans) om saken. Hun fortjener selvsagt å få vite om dette. Man holder ikke andre mennesker for narr på denne måten, ved å beskytte den utro.
malicious Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Når sluttet folk å respektere privatlivet til andre? ærlig talt, hvorfor må du blande deg inn i det? La det ligge, ikke noe godt kommer ut av det.
camilla* Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hadde mannen min vært utro hadde jeg villet vite det. men det å snoke på svigers mobil er ikke bra da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå