Gjest Janna Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Noen fler som har lest denne? Og Vesle Virgil, og Otto er et neshorn? Geniale bøker.
Gjest lmari Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Geniale bøker!!!! Vi kjøpte dem for en stund siden - de er favorittene til samboeren (som egentlig ikke er noen stor lesehest, kan du si..) Har lest dem høyt for hverandre - det er utrolig koselig!! Jeg leser med mange forskjellige stemmer og sånn, og han digger det. Men jeg synes det er mye koseligere når han leser for meg, bortsett fra at jeg nesten alltid sovner.... Utrolig morsomme bøker, i hvert fall!
Gjest Tristessa Skrevet 12. juni 2003 #5 Skrevet 12. juni 2003 Gummi-Tarzan var fast innlegg da jeg gikk på barneskolen. Fantastisk bok.
starie Skrevet 12. juni 2003 #8 Skrevet 12. juni 2003 Gummi-Tarzan og Oldemor Rock Læreren leste den til oss på barneskolen :D
ragnalina Skrevet 12. juni 2003 #9 Skrevet 12. juni 2003 Har nettopp lest 'De siste fortellingene' (dvs den andre av Kirkegaards samlede) igjen og koste meg hele tiden. Historiene var like artige som jeg husket dem fra barne-skolen!
Grooo Skrevet 18. august 2003 #10 Skrevet 18. august 2003 Hadde ikke lest Gummi-Tarzan før jeg, men en kamerat leste den for meg på senga når jeg var hos ham tidligere i sommer. Skikkelig artig var det! Lurer på om jeg må kjøpe Kirkegaards samlede jeg...
Gunilla Skrevet 20. august 2003 #12 Skrevet 20. august 2003 ÅÅÅ, gode minner fra barndommen. Ble introdusert for disse av lærer'n, og senere gikk jeg amok på biblioteket og lånte alle bøkene av Kirkegaard!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå