Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjenert
Skrevet

Jeg får oppmerksomhet av en av de ansatte som jobber på nærbutikken .

Han er ikke innpåsliten eller noe sånt , men jeg syntes det er ubehagelig og skulle ønske han ikke ga meg denne oppmerksomheten :sparke: .

Har vurdert å begynne å handle et annet sted , men syntes på en måte dette blir for dumt siden jeg har handlet i denne butikken lenge før han dukket opp der .

Vet ikke hvorfor jeg syntes det er ubhagelig , men det kan kanskje ha noe å gjøre med at han er ganske kjekk .

Noen gode forslag til hva jeg bør gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør han hvilke tispunkt han jobber på. han svarer garantert, Så sier du bare flott da kommer jeg og handler når du ikke er her

Skrevet

jeg hadde oversett han, men ellers var de siste kommentaren der fin !!

Skrevet

Jeg antar at dette er en stygg og overvektig mann. Siden hadde det vært en vakker man så hadde du nok likt det

Skrevet

Kan være like ekkelt om han er pen og slank. Man vil liksom ikke ha haler etter seg og menn som prøver å sjekke en opp når man gjør noe så dagligdags som å handle mat.

Skrevet

Heldig du er da! Jeg opplever det samme i min matvarebutikk, men det er av en lav, småfeit, middelaldrende mexikaner! Men jeg forstår jo at det uansett nok kan oppleves som slitsomt. Jeg er iallefall sånn som ønsker å gå i fred i matvarebutikken. Men du kan iallefall ta det som et kompliment, det kan ikke jeg...

Skrevet
Jeg antar at dette er en stygg og overvektig mann. Siden hadde det vært en vakker man så hadde du nok likt det

Hoho! Les innlegget til TS før du kommenterer da!

TS: hva slags oppmerksomhet er det snakk om? Litt vanskelig å si hvor grensa går selvsagt, men om han er i nærheten av å tråkke over den ville jeg sendt et anonymt brev til butikken.

Skrevet

ærlig talt ... ille uansett hvem det er og hvordan de ser ut

Skrevet
Heldig du er da! Jeg opplever det samme i min matvarebutikk, men det er av en lav, småfeit, middelaldrende mexikaner! Men jeg forstår jo at det uansett nok kan oppleves som slitsomt. Jeg er iallefall sånn som ønsker å gå i fred i matvarebutikken. Men du kan iallefall ta det som et kompliment, det kan ikke jeg...

Synes jo du kan ta det som et kompliment for det, da - selv om det ikke er drømmetypen akkurat. :Nikke:

Skrevet
Synes jo du kan ta det som et kompliment for det, da - selv om det ikke er drømmetypen akkurat. :Nikke:

Heh, joda!

Jeg kan jo være søt og pen selv om en uattraktiv mann liker meg (for han er virkelig uattraktiv) Og det er jo egentlig en flott ting å gi hverandre komplimenter når man ser noe hos andre som man liker.

Men jeg synes egentlig det er upassende at gamle og ikke flatterende menn henger seg etter unge jenter og det fører faktisk til at jeg begynner å tvile hvordan jeg selv ser ut. Kanskje jeg egentlig er i hans liga liksom?!

Så jeg har gjort det som var lettest og mest behagelig for meg selv, nemlig å bytte butikk. Ts kan naturligvis si direkte fra til mannen, eller skrive et brev til butikken og forklare situasjonen framfor og bytte butikk. Butikken hadde nok satt pris på det, ingen butikker ønsker jo å ha ansatte som gjør det ubehagelig for kundene å handle der.

Gjest sjenert
Skrevet

Ts her ..

Så godt å høre at det er flere som også syntes det kan være ubehagelig med den type oppmerksomhet i dagligvarebutikken !

Føler meg rimelig teit når jeg sitter og vurderer om jeg skal kjøre de ekstra 5 minuttene til den andre butikken istedet , fordi jeg er redd for at han skal være på jobb ...

Han er såpass diskret at jeg iallefall ikke kan sende et brev til butikken om det , men har lurt på om jeg må ta feigis varianten av å spørre ham når han jobber dvs å legge merke til når han er på jobb og så bare unngå butikken når jeg vet han vil være det , men det blir vel noe fobiisk å gjøre det hehe .

Og nei , som en eller annen oppi tråden trodde , så er han ikke hverken overvektig eller stygg . Han er ganske kjekk , høy og blond og ser ut som han trener på treningsstudio . Det er bare det at det er litt ekkelt å føle at man blir observert og sett på "på den måten" når man handler i butikken .

Skrevet

Så jeg har gjort det som var lettest og mest behagelig for meg selv, nemlig å bytte butikk. Ts kan naturligvis si direkte fra til mannen, eller skrive et brev til butikken og forklare situasjonen framfor og bytte butikk. Butikken hadde nok satt pris på det, ingen butikker ønsker jo å ha ansatte som gjør det ubehagelig for kundene å handle der.

HAHAHAHAHAHAHHA

Skrevet

Jaja , så ble det til at jeg iallefall inntil nå , bytter butikk .

:gjeiper:

Skrevet
Ts her ..

Så godt å høre at det er flere som også syntes det kan være ubehagelig med den type oppmerksomhet i dagligvarebutikken !

Føler meg rimelig teit når jeg sitter og vurderer om jeg skal kjøre de ekstra 5 minuttene til den andre butikken istedet , fordi jeg er redd for at han skal være på jobb ...

Han er såpass diskret at jeg iallefall ikke kan sende et brev til butikken om det , men har lurt på om jeg må ta feigis varianten av å spørre ham når han jobber dvs å legge merke til når han er på jobb og så bare unngå butikken når jeg vet han vil være det , men det blir vel noe fobiisk å gjøre det hehe .

Og nei , som en eller annen oppi tråden trodde , så er han ikke hverken overvektig eller stygg . Han er ganske kjekk , høy og blond og ser ut som han trener på treningsstudio . Det er bare det at det er litt ekkelt å føle at man blir observert og sett på "på den måten" når man handler i butikken .

Jeg hadde solt meg i glansen, jeg. Herlig å bli lagt merke til. Så lenger han ikke grafser deg på rompa, synes jeg ikke du har noe å sutre over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...