Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste har bare plutselig sluttet å ta kontakt. Var mye kontakt før. Jeg er litt forvirra nå. Vet at personen har mye å gjøre, og håper det er derfor....men allikevel vil man jo høre fra personen.

Er det bare å lene seg tilbake å vente til jeg hører noe? Eller er det barnslig. Det er i alle fall ikke noe alternativ at jeg skal stå for all meldingssending. Hater masing selv...og vet at det ikke hjelper på hvis man har mye å gjøre. Dette er et avstandsforhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min kjæreste har bare plutselig sluttet å ta kontakt. Var mye kontakt før. Jeg er litt forvirra nå. Vet at personen har mye å gjøre, og håper det er derfor....men allikevel vil man jo høre fra personen.

Er det bare å lene seg tilbake å vente til jeg hører noe? Eller er det barnslig. Det er i alle fall ikke noe alternativ at jeg skal stå for all meldingssending. Hater masing selv...og vet at det ikke hjelper på hvis man har mye å gjøre. Dette er et avstandsforhold.

Har du prøvd å kontakte h*n?

Skrevet

mhm, jeg står allerede for mesteparten av meldingsendingen, passer på at det er mye rom så han kan ta kontakt og, men saken er at han ikke gjør det.

Skrevet

Har du snakket med han om det?

Eller kanskje du kan prøve å slutte og ta kontakt. Og bare vente til han gjør det (selv om det tar flere dager.. til slutt må han jo reagere?).

Skrevet

Ja, tror jeg går for den siste. Har veldig dårlig erfaring med å konfrontere folk med om ting er galt, eller ikke, tror ikke jeg tørr det, rett og slett.....:/ Men tar det fem dager er det jo klart at noe må gjøres... Bare kjipt hvis det å ikke ta kontakt har motsatt effekt. Personen har tross alt mye å gjøre, så jeg må passe på å inkludere meg selv i livet der nede. Noen som har erfaringer med dette?

Skrevet
Ja, tror jeg går for den siste. Har veldig dårlig erfaring med å konfrontere folk med om ting er galt, eller ikke, tror ikke jeg tørr det, rett og slett.....:/ Men tar det fem dager er det jo klart at noe må gjøres... Bare kjipt hvis det å ikke ta kontakt har motsatt effekt. Personen har tross alt mye å gjøre, så jeg må passe på å inkludere meg selv i livet der nede. Noen som har erfaringer med dette?

Er han fortsatt interessert, så tar han kontakt. Da begynner han å lure på hvorfor han ikke har hørt noe fra deg på en stund. Tar han ikke kontakt, vet du at han ikke er interessert, og det er jo bedre å vite det nå enn å kaste bort mer tid.

Vent til han tar kontakt med deg igjen.

I et forhold skal jo begge være med på å holde det vedlike, ikke bare den ene. Nå er det du som har gjort det en stund, det kan hende han er vant til det, hans tur til å komme på banen nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...