Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hei Jeg har vært sammen med kjæresten min i over to år. han er 21 og jeg er 20. i begynnelsen av forholdet gjorde han mye som gjorde at det var vanskelig for meg å stole på han. Han var ikke direkte utro men han spurte andre jenter om å få bilde av puppene deres, fikk jenter til å strippe for han på webcam o.l. Jeg vet også at han må ha prøvd seg på jenter når han var borte på reisejobb fordi innpå telefonen hans lå de meldinger der de sa at det var greit å møte han igjenn dersom han holdt fingrene borte. I tilleg løy han mye. Det ble nokk for meg og det ble slutt. Han ble ganske desperat etter å få meg tilbake og lovet bot og bedring, så vi ble sammen igjenn. Etter dette har han egentlig ikke gjort noe som har vekket mistanke hos meg og etterhvert har jeg stolt mer og mer på han selv om det var mye sjalusi i begynnelsen. Men nå, over et år senere har jeg plutesligg begynnt å bli redd for at han skal bli sånn igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Han er egentlig en fantastisk gutt som hele tiden forteller hvor glad han er i meg, hvor pen jeg er osv og vi har det egentlig veldig bra sammen for tiden. Et annet problem for meg er at på grunn av dette med alle de jentene tidligere så føler jg meg så lite pen når jeg er ute sammen med han. jeg føler at han kun ser på alle de pene jentene rundt oss. I tilleg møter jeg ofte noen av de jentene han bedde av puppebilde om ol. når jeg feks. er på butikken og handler. Da følere jeg meg så uttrolig ydmyket og kan være sur mot typen min resten av kvelden uten at jeg egentlig mener det. Det jeg egentlig lurer på er vell hva jeg kan gjøre for å stole på han igjen? og aller mest hva jeg kan gjøre for å komme over den ydmykende følelsen en gang for alle?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Hei Jeg har vært sammen med kjæresten min i over to år. han er 21 og jeg er 20. i begynnelsen av forholdet gjorde han mye som gjorde at det var vanskelig for meg å stole på han. Han var ikke direkte utro men han spurte andre jenter om å få bilde av puppene deres, fikk jenter til å strippe for han på webcam o.l. Jeg vet også at han må ha prøvd seg på jenter når han var borte på reisejobb fordi innpå telefonen hans lå de meldinger der de sa at det var greit å møte han igjenn dersom han holdt fingrene borte. I tilleg løy han mye. Det ble nokk for meg og det ble slutt. Han ble ganske desperat etter å få meg tilbake og lovet bot og bedring, så vi ble sammen igjenn. Etter dette har han egentlig ikke gjort noe som har vekket mistanke hos meg og etterhvert har jeg stolt mer og mer på han selv om det var mye sjalusi i begynnelsen. Men nå, over et år senere har jeg plutesligg begynnt å bli redd for at han skal bli sånn igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Han er egentlig en fantastisk gutt som hele tiden forteller hvor glad han er i meg, hvor pen jeg er osv og vi har det egentlig veldig bra sammen for tiden. Et annet problem for meg er at på grunn av dette med alle de jentene tidligere så føler jg meg så lite pen når jeg er ute sammen med han. jeg føler at han kun ser på alle de pene jentene rundt oss. I tilleg møter jeg ofte noen av de jentene han bedde av puppebilde om ol. når jeg feks. er på butikken og handler. Da følere jeg meg så uttrolig ydmyket og kan være sur mot typen min resten av kvelden uten at jeg egentlig mener det. Det jeg egentlig lurer på er vell hva jeg kan gjøre for å stole på han igjen? og aller mest hva jeg kan gjøre for å komme over den ydmykende følelsen en gang for alle?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Kjenner meg godt igjen i denne situasjonen, jeg har opplevd lignende situasjoner med kjæresten min. men så er jeg også en nærtagende person. Kanskje problemet ligger litt her også?
Gjest *smak* Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Siden du sier han titter på pene jenter.. kan du ikke ta det som et komplement siden han er sammen med deg? Da må jo du også være pen...
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Siden du sier han titter på pene jenter.. kan du ikke ta det som et komplement siden han er sammen med deg? Da må jo du også være pen... [/quote Det er lettere sagt enn gjort;) jeg vil jo at han skal se på meg, og ikke andre:)
waco Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Kanskje du kan begynne å strippe foran webcam for ham? Eller skrive erotiske meldinger til han så han slipper å gjøre det med andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå