Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Så et spill i butikken som heter Master of Music. Finnes også i en TV utgave. Det var på tilbud og lurte på om det er et spill som er noe gøy eller om det blir fort kjedelig? Går det mest på eldre musikk eller er det god blanding? Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har spilt begge deler, og jeg synes det var vanskelig. Jeg kan ganske mye om tv-serier og skuespillere, men spørsmålene ble alt for gamle i forhold til dagens tv-serier. Det er noen spørsmål som er enkle som f.eks "Hva heter skuespillerne i Friends?", men det er av den sjeldne sorten. Ellers går det mye i gamle, britiske serier osv. Musikk-spillet er likedan, vanskelig om man ikke kan myyye om musikkhistorie. Ei venninne jeg spilte mot er sykt interessert i alt av musikk, så hun var jo ganske flink i spillet. Men for noen som bare hører på "vanlig" musikk vil det bli ganske vanskelig. Men sikkert veldig gøy om man faktisk er god i det
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Takk for svar. Interresant. Er vel musikkutgaven som er mest aktuell i såfall. Kan en del eldre musikk, hører mer på det enn dagens . Feks., 60, 70, 80, 90-tallet, Motown og sånt. Er det sånne type spørsmål? I såfall hadde det jo kanskje vært artig for oss.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Ja, sånn musikk fra 60, 70, 80-tallet ja. Hvis du kan en del om det så tror jeg at du kan ha det veldig artig med spillet. Jeg vet hvertfall at venninna mi som var flink i det syntes det var veldig morsomt. Ganske logisk egentlig, hehe.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Jeg prøvde både Music og Television i går, og jeg syns det var artig. Selvfølgelig var det noen vanskelige spørsmål, men det var fortsatt ting man greide. Det er bedre med spill hvor det er en del vanskelige og en god del overkommelige enn bare lette og overkommelige spørsmål. Trenger litt utfordringer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå