IngvildChristine Skrevet 18. oktober 2008 #1 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har flere ganger i det hatt en merkelig drøm. Jeg drømmer mye generelt, veldig livaktig, som en film- med begynnelse og slutt og logisk og kronologisk innhold. Har mye mareritt også, men denne drømmen er av en annen type. Jeg drømmer at jeg er forferdelig svimmel, sånn at jeg faller og treffer bakken. Reiser meg opp, men faller igjen, slår hodet. Jeg klarer ikke reise meg, det er som jeg blir dratt mot bakken, og har ikke lenger noe opp-ned perspektiv, jeg blir helt slapp og kraftløs og klarer ikke gjøre noe annet enn å bli liggende, fremdeles kjempesvimmel. Denne drømmen har gjentatt seg flere ganger, har aldri hatt den før. Minner kanskje litt om den typiske "løpe-i-lim" følelsen, der du løper og løper og ikke kommer noen steder, men er ikke helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drømmetyder Skrevet 21. oktober 2008 #2 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg får en følelse av maktesløshet, at det er noe du sliter med i livet ditt. Du blir stadig slått i bakken, i svime. Du er svimmel når du forsøker å reise deg, dvs du har mistet evnen til å tenke klart over problemene, hvordan du skal løse dem for å klare å reise deg. Hvis du føler du har det helt fint med deg selv og drømmen ikke gir deg flere symboler om hva dette kan handle om, bør du tenke på de små bortgjemte ting i livet. Ofte kan noen få tanker om hva dette kan dreie seg om være nok til at disse gjengående drømmene forsvinner. De forsøker jo bare å nå din oppmerksomhet rundt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 22. oktober 2008 #3 Del Skrevet 22. oktober 2008 jeg anbefaler siden www.droemmetydning.com til deg, det har hjulpet meg masse opp igjenom. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå