Gå til innhold

Rar fetish

Gjest Gjest_Anne marie_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anne marie_*
Skrevet

Hei. alle.

Jeg har kanskje en rar fetish. Jeg liker/tenner på å la andre finne/oppdage at jeg har sexleketøy.

Jeg er nå singel, etter å ha vært i forhold en god stund. har aldri vert singel særlig lenge. Men nå har jeg vært det i ca 5-6 mnd.

Ved en tilfeldighet hadde jeg min lille vibrator liggende på badet. Denne ble oppdaget av en veninne. Jeg ble veldig flau når hun kom inn å sa det lå en liten greie på badekars kanten.

Men jeg merket også at jeg syntes det var spennende, å det tennte meg veldig at hun viste jeg hadde slikt.

Siden det har jeg ofte lagt mine leketøy slik at det er mulig for evt besøkende å se de. Og det har skjedd noen ganger. Jeg blir rett og slett veldig kåt av tanken og av at noen ser hva jeg har. Selv om de ikke nevner noe.

Det har også ført til at jeg har havnet i seng med en et par ganger. Bare for sex. Ellers må jeg ordne det selv.

Er det flere som har en slik type fetish? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Det er vel spenningen som pirrer deg, å reaksjonene.

Jo da.. Jeg skjønner at det kan være pirrende for deg.

Min x-kjærestes bror, fant min/vår dildo i en bagg vi hadde stående med klær i. Vi var på flyttefot, å han skulle hente noen papirer for min kjærest.

han var ikke snauere enn at han kom inn på kjøkkenet, hvor jeg satt å leste, med dildoen i hånden. Er denne din??

Det var ikke serlig opphissende for meg der jeg satt å rødmet.

Hilsen

Lena

Gjest Gjest_Arne_*
Skrevet

Hadde jeg funnet en dildo liggende fram på badet til en veninne, å vi var allene i huset.

Så ville jeg ha tatt den med ut å spurt om hvordan den lille vennen er for henne.

Ville da også gjerne se henne bruke den. Så kunne vi ha onanert sammen. Ikke nødvendig ha sex sammen.

Elsker å se jenter onanere. Det er så pent.

Arne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...