Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Bare lag noen nye og bra innleg på KG som får mange svar og jeg vil jeg deg en million.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Det står da ingenting om utbetaling av penger i startinnlegget. Det står bare "en million". Det står ikke noe om kroner. Det kan være en million gode tanker. En million takk. En million latterkick.
Gjest Onkel Skrue Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Det står da ingenting om utbetaling av penger i startinnlegget. Det står bare "en million". Det står ikke noe om kroner. Det kan være en million gode tanker. En million takk. En million latterkick. Da er jeg ikke interessert.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Det står da ingenting om utbetaling av penger i startinnlegget. Det står bare "en million". Det står ikke noe om kroner. Det kan være en million gode tanker. En million takk. En million latterkick. Det står ingenting om kroner i de to påfølgende innleggene heller. Eid!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Det står ingenting om kroner i de to påfølgende innleggene heller. Eid! Fjortis? Vel, saken er den, vennen, at ordene etterbetalt og forskuddsbetalt er knyttet til penger i de fleste tilfeller. Selvsagt KAN det brukes i andre sammenhenger, men det er svært uvanlig. Uansett: Det innlegget du referer til siterer ikke noen av de første innleggene. Hvem var det som eide hvem, sa du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå