Gjest Blip Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Har du tatt blip-testen? Fortell meg hvordan det gikk, hva ble resultatet? Hvilket kjønn er du,gammel er du og trener du ofte? Jeg tok den for første gang i forrige uke. Er en 18 år gammel jente som trener noen ganger i uka, men har aldri brukt å løpe, men er på spinning ca et par ganger i uka. Jeg klarte 8,9 og skal nå trene hardt for retest om 5 uker. Målet mitt er å komme til nivå 12! Jeg vet at det er en del høyere enn det jeg klarte sist, men da hadde jeg akkurat hatt krampe i den ene leggen, var sulten og visste ikke helt hva testen innebar. Jeg var så nervøs og jeg tror det hadde stor innvirkning. Jeg er veldig innstilt på å nå målet mitt... Har du noen tips til hvordan og hvor ofte jeg bør trene i perioden fremover?
Gjest fragment Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg ville løpt mye kort- og langintervall i den perioden. Selv varierer jeg mellom å løpe korte intervaller på ett minutt med 30 sek. pause mellom, og å løpe 4x4-intervaller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå