Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Så på forsiden av Kvinneguiden der høstens kjoler ble presentert. Noen av kjolene var fra nettstedet forever21.com. Ble litt nysgjerrig på denne siden, så jeg gikk inn på den og fant masse fint Er det noen som har handlet fra denne siden?
Nienna83 Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har handlet masse fra denne siden, så mye fine kjoler og topper og til en billig penge. Dessverre er shippingen kostbar til Norge, mellom 150-200 kroner, men jeg får det sendt via en kamerat i Usa så slipper unna med litt mindre Butikken anbefales absolutt!
barelina Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Du burde også prøve asos.com, kjempe fine og billige klær! Men det er også ganske dyrt med shippinga til Norge der..
Gjest missLady Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 De har utrolig mye fin, men huff får noe styr da! Først må man RINGE til Usa for å bekrefte bestillingen og informasjonen, og etter det må man kopiere visakorte ditt og sende det på mail til de.. Styr!
Nienna83 Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Sistnevnte må man bare gjøre første gang man bestiller. Siden er det bare å bestille i vei.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 De har utrolig mye fin, men huff får noe styr da! Først må man RINGE til Usa for å bekrefte bestillingen og informasjonen, og etter det må man kopiere visakorte ditt og sende det på mail til de.. Styr! Hvordan gjør man dette? Hvor skal man ringe? Jeg har prøvd å bestille derfra nå, men jeg har ikke fått beskjed om at jeg må ringe noe sted? Men det er ca en uke siden jeg bestilte, og hvis jeg logger inn ligger fremdeles bestillingen min som "New". Altså ser det ut som det ikke har skjedd noe.. Hvor skal jeg ringe eller sende visakortet til? Rart at jeg ikke har fått beskjed om noe sånt fra de.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg bestilte en kjole fra Forever21 i sommer, men jeg måtte verken ringe eller ta kopi av VISA-kortet (og det var første gang jeg handlet der). Kjolen kom i postkassen etter 14 dagers tid mener jeg å huske.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Morsomt at jeg så denne tråden nå. Jeg har bestilt en kjole fra Forever21, og nå har jeg fått mail om at jeg må ringe dem og bekrefte informasjonen jeg har gitt dem. Så utrolig tungvint! Hvis jeg må begynne å sende kopi av VISA-kortet også blir jeg rimelig gretten. Og så utrolig dårlig at de ikke opplyste om dette før eller mens jeg bestilte!
Nienna83 Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 De gjør det som en sikkerhet for deg, da med tanke på at det er betalt med et utenlandsk visa kort Jeg måtte bare ringe dem, ikke sende kopi av visakortet mitt.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 jeg ville kjøpe meg en billig bukse derfra som kvinneguiden hadde vist bilde av. det droppet jeg raskt når jeg så hvor dyr portoen var. og telefon og kopiering av visa også? grøss glad jeg droppa det
lillya Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 Har handlet endel fra denne siden, og det har vært supert! På toppene er cupene litt små, noe man må være obs på. Har betalt 200- 300 i frakt/ toll når jg har mottatt pakken. Har ikke handlet noen bukser, men topper, sko, øredobber osv. Veldig mye fint, og ganske vanlige størrelser, er omtrent som vero moda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå