Gå til innhold

Utradisjonelt bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg og har ikke lyst å ha et tradisjonelt bryllup med stor fest osv.. Et slikt bryllup passer ikke for oss.

Synes bryllup i utlandet virker spennende. Har kanskje lyst å gifte oss i Italia og reise rundt der på bryluupsreise etterpå.

Er også interessert i friluftsliv og båtliv så kanskje det hadde gått an å spille litt på det dersom det blir bryllup i Norge.

Er det noen som har noen idèer å komme med så hadde det vore kjekt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss i hagen til min kjæres bestemor en lørdag, spiser middag på Skibladner (etter ryddig og sånn) på søndag, og stryker til fjells på mandag.

Man er faktisk ikke pålagt å kjøre standardpakka for å bli gift. :)

Det finnes en del båter o.l som kan leies som bryllupslokale, snus litt rundt så finner dere sikkert noe.

Skrevet

Hei

takk for svar. Trur muligens det blir bryllup i Italia:)

Perle 84

Skrevet
Jeg skal gifte meg og har ikke lyst å ha et tradisjonelt bryllup med stor fest osv.. Et slikt bryllup passer ikke for oss.

Synes bryllup i utlandet virker spennende. Har kanskje lyst å gifte oss i Italia og reise rundt der på bryluupsreise etterpå.

Er også interessert i friluftsliv og båtliv så kanskje det hadde gått an å spille litt på det dersom det blir bryllup i Norge.

Jeg vet detf innes en del gårdseiere/hotelldrivere som leier ut til større grupper i Italia. passer bra om dere skal ha inviterte gjester. Det ligger utenfor byene altså på landet. Jeg husker ikke nøyaktig mailadressen til det jeg sjekket ut en gang, men let litt så finner du sikkert flere alternativ. Det har vært nordmenn på sånn type ferie før. Jeg leste en artikkel om det i et norsk ukeblad. Dere får eget hus, de har diverse str. og huset har alle fasiliteter. De så skikkelig koselige ut. I tillegg kan dere være med på ridnging, fiske i vann i nærheten og også få servert mat på restauranten.

Jeg leste om i Hjemmet el.l. Eierene var kokker og ivrige på å få vist frem italis landsbygd.

Dere kan til og med få eget litsted til å lage mat i, i deres eget hus som sagt.

For meg låter det som en drøm. Men, smak og behag selvsagt! Bil må nok leies i en sånn setting da.

Skrevet

Sjekk ut denne:

http://www.italienskebryllup.com

Skrevet

Takk for tips.

Har fått et tilbud fra italienske bryllup, men jeg synes det ble utrolig dyrt.

Har funnet en del fine gårder, sikkert tilsvarende det i hjemmet. De virker veldig koselige. Vurderer å overnatte på en slik en i løpet av bryllupsreisen:)

Perle 84

Skrevet
Brudepikene er eksperter på utenlandsbryllup, og er heller ikke spesielt dyre. De har mange eksempel på hjemmesidene sine ihvertfall.
Skrevet
Takk for tips.

Har fått et tilbud fra italienske bryllup, men jeg synes det ble utrolig dyrt.

Har funnet en del fine gårder, sikkert tilsvarende det i hjemmet. De virker veldig koselige. Vurderer å overnatte på en slik en i løpet av bryllupsreisen:)

Perle 84

Det trenger jo ikke å bli veldig dyrt. Det kommer jo helt an på hva du vil ha osv.

Italia er jo ikke det billigste landet å gifte seg i heller da :sukk:

Men det er verdt hver krone vi bruker på det!! Selv om det blir ganske så kostbart etterhvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...