Gå til innhold

Hvor kjøper dere vinter sko

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mej_*
Skrevet

Jeg er tydeligvis ganske kresen når det kommer til vintersko! Jeg finner aldri noe!! Jeg vil ha noe skolett lignende som er lett å ta på uten knyting, med foring og gode spor under så jeg ikke sklir.. Hvor kjøper jeg de? Alltid når jeg ser rundt meg har de fine sko (og klær også, som jeg heller ikke vet hvor dere kjøper.)

Har vært innom sko ringen, eurosko, dinsko, dna, skopunkten, økonomisko.. Har også sjekket ellos, spar kjøp

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ecco har bra vintersko, men de er ganske dyre. Jeg kjøpte et par til 1300 kr i går.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg vinterstøvler fra Le Chameau. Fullforet med saueskinn, og gode grove såler. 3000 kroner.

Skrevet

Kjøpte vintersko i fjor fra Timberland på Skoringen. Varme og gode. Når det gjelder sklisikre såler syns jeg materialet er viktigere enn mønsteret. Gummisåler er best, harde plastsåler med grovt mønster er glattere enn finmønstrede, myke gummisåler.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har dr'martens, men er IKKE fornøyd..

stress med knytting, uforet og kalde, nei, får kjøpe meg noe nytt jeg også.. :) har sett noen fine på dinsko, ligner litt på dr'martens, men de har glidelås og for :) ca 800kr tror jeg

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Legero vintersko i goretex, kjøpt på Eurosko! :) De er lette på foten, vanntette og ikke glatte. Finnes i brunt og svart, i høy og lav modell. Den lave modellen koster 999 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...