Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Dere som liker Fritt Vilt 2, hvilke andre skrekkfilmer liker dere? Likte dere eneren? Liker dere The ring og The grudge?
Valli Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Har bare sett Fritt Vilt 1, men gleder meg til jeg skal se toeren. Den skal visst være mye verre og blodigere. Har også sett The Grudge 2, som var en helt ok film, men tror jeg hadde blitt skuffet over eneren Endret 18. oktober 2008 av Valli
trulta_ Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg syns Fritt vilt 2 er bedre enn eneren. The ring var veldig skummel, the grudge ble mer hollywood film igjen. Hadde sine småekle scener den også. Kommer ikke på noen filmer jeg liker nå, skal skrive det når jeg kommer på noen.
Gjest Reka Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes Fritt vilt 2 var dårligere enn den første, men jeg synes den var bra likevel. Jeg synes the ring var bra, men the grudge var litt for skummel for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå