Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #1 Skrevet 13. april 2002 ...... hvit strømpebukse?!? Jeg liker ikke stay-ups eller hofteholdere og er på jakt etter vanlig tynn, hvit strømpebukse til bryllupet. Har vært på Lindex, H&M, Cubus og Kappahl. Jeg vet jeg kan gå i en fin undertøysbutikk, men hadde jo tenkt å kjøpe 2-3 stk (i tilfelle), og kanskje til litt billigere penge enn på disse u.butikkene. Har du tips?
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Vanlige dagligvarebutikker som Meny, Rimi og Kiwi har hvite strømpebukser til en billig penge.
tess Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Hei! Syntes du burde spandere på deg et par ordentlige og heller kjøpe et par rimelige utenom. De billge har ofte lett for å gå masker i. Og du skal se et par ordentlige (fra undertøysalong) holder hele kvelden. Kjøpte mine på Steen og Strøm i Oslo. Betalet 110 kr tror jeg. Uansett - lykke til!
Mrs. B Skrevet 15. april 2002 #4 Skrevet 15. april 2002 Jeg synes også det var vanskelig å finne en fin hvit strømpebukse. De de selger på Meny osv. er jo helt enkle, ikke noe silkeaktig eller noe. Jeg kjøpte derfor på Steen og Strøm i Oslo til ca. 100kr. Tror det var Esthetique som solgte den, så du kan jo dra innom din nærmeste Esthetique butikk å sjekke?! Selv skal jeg bruke strømpebukse i bryllupet, men bytte til stay-ups ut på kvelden. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå