Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt........

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

...... hvit strømpebukse?!?

Jeg liker ikke stay-ups eller hofteholdere og er på jakt etter vanlig tynn, hvit strømpebukse til bryllupet. Har vært på Lindex, H&M, Cubus og Kappahl. Jeg vet jeg kan gå i en fin undertøysbutikk, men hadde jo tenkt å kjøpe 2-3 stk (i tilfelle), og kanskje til litt billigere penge enn på disse u.butikkene. Har du tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vanlige dagligvarebutikker som Meny, Rimi og Kiwi har hvite strømpebukser til en billig penge. icon_smile.gif

Skrevet

Hei!

Syntes du burde spandere på deg et par ordentlige og heller kjøpe et par rimelige utenom. De billge har ofte lett for å gå masker i. Og du skal se et par ordentlige (fra undertøysalong) holder hele kvelden. Kjøpte mine på Steen og Strøm i Oslo. Betalet 110 kr tror jeg.

Uansett - lykke til!

Skrevet

Jeg synes også det var vanskelig å finne en fin hvit strømpebukse. De de selger på Meny osv. er jo helt enkle, ikke noe silkeaktig eller noe. Jeg kjøpte derfor på Steen og Strøm i Oslo til ca. 100kr. Tror det var Esthetique som solgte den, så du kan jo dra innom din nærmeste Esthetique butikk å sjekke?!

Selv skal jeg bruke strømpebukse i bryllupet, men bytte til stay-ups ut på kvelden. icon_wink.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...