sweetdana Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Lurer bare på om det er noen som har testet ut Body Shop sin nye mineralmakeup serie? Ble veldig fristet da jeg var innom, og nå er snart min Isadora mineralmakeup tom så må jo snart kjøpe ny Vært artig å prøve noe nytt. Har jo ellers god erfaring med Body Shop da. Har litt lett for å få få uren hud på hake.
mari4ever Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Lurer bare på om det er noen som har testet ut Body Shop sin nye mineralmakeup serie? Ble veldig fristet da jeg var innom, og nå er snart min Isadora mineralmakeup tom så må jo snart kjøpe ny Vært artig å prøve noe nytt. Har jo ellers god erfaring med Body Shop da. Har litt lett for å få få uren hud på hake. du må neste teste det ut selv:) jeg synes det så lite dekkende ut, men somsagt prøvde bare litt på kinnet mitt. få dem i butikken som jobber der til å legge sminken på deg så ser du om det fort er noe for deg;)
Skylines Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg kjøpte en av de brune øyeskyggene deres, og den er kjempefin:) Børsten deres var veldig myk og deilig
Kitsune Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Trekker opp denne tråden igjen.. Var å kikket på produktene. Og er litt tilbøyelig til å tenke at det er Body Shop, så det bør være bra. Noen som har skaffet seg erfaringer? Eller er det bare i.d. som gjelder for alle nå? Ang. Isa Dora så vet jeg helt sikkert at jeg ikke kommer til å bruke det igjen. Og alle tester jeg har sett av Isa Dora sa det samme som jeg kom frem til! Foundationen fester seg ikke på huden, rett og slett..
Gjest Deception Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har ikke testet Body Shop, men jeg ville nok tatt sjansen hvis jeg ikke hadde altfor mange mineralfoundationer allerede. For min del er ID bortimot sistevalget, men de har bra farger til min hud, det skal de ha. Mine favoritter akkurat nå er Everyday Minerals (Original Glo) og Laura Mercier, men dette varierer etter hudtilstand og dagsform
onyx Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er ikke voldsomt imponert over BS mineralsminke, men jeg tror den er ok hvis man ikke har noe særlig å dekke over for dekkevnen er dårlig og man må bruke mye hvis man vil skjule urenheter. Den jevner ut hudtonen greit, sitter godt og klør ikke. Den støver veldig mye, så den er ganske grisete å jobbe med. Jeg bruker den gjerne de dagene jeg huden er fin og jeg bare vil matte ned litt. Her i huset er Laura Mercier klar favoritt, BS er grei for "good skin days", mens i.d er helt klart sistevalg.
Gjest78 Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Skulle akkurat til å lage en egen tråd om denne. Fikk svar på det jeg lurte på, om den er lite dekkende er den uaktuell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå