Gå til innhold

Skrive brev til..

Fremhevede innlegg

Skrevet

..tidligere håndballtrener?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, men i det siste har jeg vært litt nede, vært mye stress, mye å gjøre og jeg har mistet noen veldig nære med kort mellomrom..

Jeg har snakket med en psykolog, og føler meg litt bedre...men skulle så gjerne hatt noen å snakke med,sånn utenom..er ferdig hos psykolog nå, har gått dit 5 ganger.

Så det jeg lurer på..vil liksom ikke snakke med de som er helt nær meg heller, blir så nært på en måte..ubehagelig..Hadde en håndballtrener i fjor som jeg syntes forstod meg så ufattelig godt og som var støttende i alt jeg gjorde osv..Alt var så positivt på den tiden..

Hun trener oss en gang innimellom, men det er sjeldent nå for tiden..Jeg skulle så ønske jeg kunne ha snakket med henne..eller iallfall bare få alt ut..og lurer på om det går ann å bare skrive et brev å gi det til henne når jeg ser henne i hallen neste gang? eller blir det for dumt? Jeg føler meg liksom for "voksen" for sånt..er jo 22 år, men allikevel..trenger bare litt støtte for tiden..Psykologen foreslo det, jeg er skeptisk..men hva tror dere? Blir det liksom helt teit? er så redd for at hun skal synes det..:S Ser henne jo ikke så altfor ofte heller, og hun er litt eldre, men hadde liksom vært fint å hatt noen som visste om det, som har litt distanse fra meg..?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg syntes ikke det er dumt i det hele tatt. Vis du følte deg trygg på hun og følte du kunne snakke med hun, så hvorfor ikke? Er av og til jeg og henvender meg til andre voksne damer og forteller om ting som plager meg, for de er ikke noen jeg har sånn daglig kontakt med som med venner.

Jeg ser ihvertfall ikke problemet i det :)

Håper også at det går bra med deg =)

Skrevet

Jeg hadde tatt det som et kompliment at noen følte jeg var så god å snakke med at de vill åpne seg for meg. Synes du skal skrive et brev til henne jeg :)

Det jeg kanskje ville gjort var og skrevet i brevet at du sliter litt for tiden og gjerne skulle hatt noen som henne å snakke med. Deretter kan du foreslå en kveld dere kan møtes eller noe.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Skal prøve å sette meg ned å skrive et brev..litt vanskelig, men har faktisk litt tro på at det vil hjelpe meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...