Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Er i partyhumør og vil derfor ha noe god partymusikk. Da vil gjerne ha din partymusikk, så kjør på med dine favoritter!
Mons Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Siden jeg ikke vet om du er 18 eller 80, så foreslår jeg Abba.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Siden jeg ikke vet om du er 18 eller 80, så foreslår jeg Abba. Ikke tenk noe på alder. Musikk er musikk!
Mons Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ikke tenk noe på alder. Musikk er musikk! Hvordan tror du jeg som DJ (for venner) i et selskap med folk mellom 20-60 bare kunne tenke "musikk er musikk". de yngste ville ha techno, noen imellom metall og de eldste Elvis og swing. men egentlig så tror jeg de yngste har lettere for å kose seg med åttitallsslagere enn de litt eldre har for å kose seg med techno nar det gjelder å finne partyfaktorene.
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Ole-Ivars. Kurt-Staffans, Flamingos, Gunnar's og Kikki's.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Merkellig. Er det ingen som liker musikk her? Jeg ber om at dere anbefaler deres musikk, og så får jeg spørsmål om alder...snodig!
Mons Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Merkellig. Er det ingen som liker musikk her? Jeg ber om at dere anbefaler deres musikk, og så får jeg spørsmål om alder...snodig! Ok da, her er noe JEG kommer i partystemning med: Justice: Cross Kruder & Dorfmeister: The K&D sessions LCD Sounsystem: LCD Soundsystem UNKLE: War stories Monster Magnet: 4 Way diablo (hard rock) Johnny Guitar Johnson: A real mother for ya Hercules and love affair: Hercules and love affair Sistnevnte er vel den med bredest appell - ny plate som bygger på gammel disco, funk og house Lykke til med party. Kom gjerne med tilbakemeldinger - det er jo et diskusjonsfora!
Gjest cybergirl Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Tidenes beste party sang er ATB "Let u go"!, føler meg nesten full hver gang jeg hører den selv om jeg er edru.
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Med fare for å bli gjort narr av.... Siste plata til Britney...funker på fest!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Into the nightlife med cindy lauper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå