Gå til innhold

Hårfjerning i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Hva bruker dere til å fjerne hår i ansiktet? voks, krem, laser?? Jeg har lyse hår, litt for mye etter min mening, som jeg gjerne skulle vært foruten. Vil gjerne høre deres anbefalinger :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

er det for tett til at dy kan nappe?

Skrevet

Heia,jeg ville undersøkt hos en hudpleier som har peiling!!Hadde ei vennine som ville vokse ansikte hos en HP men ho nekta å gjøre det for det var så lite at ho kom til å angre at ho beg med det..Så tenk deg GODT om først,er det gjort så er det ingen vei tilbake.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

dere som vokser, hvordan blir det når det vokser ut? blir det ikke stivt?

Skrevet

Nei, ikke stivt i det hele tatt. Og når det vokser ut blir det ikke mer hår enn det var før, men det vil raskt føles sånn siden man er vant til å være helt uten dun/hår.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

ok. gjør du det selv eller i salong? om du gjør det selv, hvilket merke anbefaler du?

Skrevet

Jeg er hudpleier så jeg gjør det selv. Vil anbefale å få det gjort i salong.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Å få gjort det i salong er vel best ja. Men er ikke det dyrt? Forresten, det er vel ikke så mye hår jeg har, det er mest dun. Men det er så mye syns jeg! det er helt lyst.

Gjest Gjest_Grete_*
Skrevet

Har også vurdert å begynne med voksing. Har hittil bleket de dunene jeg har på overleppen, fordi jeg har så lys hud og har mørkt hår. Det sjenerer meg virkelig. Men jeg lurer på hvor ofte man må vokse? Og vil det danne seg kviselignende sår? Og er det helt sikkert at dunene ikke blir stivere og flere?

Takk for svar!

Skrevet

Dun blir ikke stivere av voksing hvis det gjøres profesjonelt og håret ikke blir knekt av. Voksing med riktig teknikk gjør at rota blir med. Det kan danne seg småkviser som forsvinner etter en dag. Men som regel ikke. Voksrester fjernes hos hdpleieren med en lindrende olje. Nei, det er ikke så dyrt, finn en som ikke tar for stive priser. Og ca en gang i måneden, etterhvert sjeldnere.

Skrevet

Heia,lurer bare,jeg vokser bryna hver 3 uke og jeg har superlite hårvekst overalt men da må bryna tas så hvor mye "sjegg"har du etter en mnd da??Eller er det bare det at man legger merke til bryna mere når man sminker seg...

Skrevet

En gang i måneden for da har det rukket å vokse ut såpass at det er synlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...