jeppsa Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 I dag var jeg på riksen, har brukt sprøyter i 8 dager..Var veldig spent på om d var egg, ble selvsagt litt skuffet, d var 3 egg på v.eggstokk også fant dem ikke den andre eggstokken, de mente den hadde gjemt seg og håpet de fant den på egguttak på onsdag, jeg ble bekymret:-( Noen som har opplevd lignende? Er d noen som har hatt få egg og blitt gravide? Jeg skal sette otrivelle på mandag, dette blir en spennende uke:-) Ønsker alle lykke til. Vi er tøffe som går igjennom dette, for det er en tøff kur. klemmer fra meg:-)
^^Sunny^^ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Etter det jeg har hørt så dersom man får ut få egg, så er ofte kvaliteten på dem bedre. Mener å ha lest om flere som har blitt gravide selv om dem har fått ut få egg ! Rart at dem ikke fant eggstokken din da :klø: det har jeg faktisk ikke hørt før.. Men jeg skal krysse fingrene for deg !!!! Masse lykke til !! :duskedame: *heie litt*
Kylling Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Det har hendt meg en gang at de ikke fant eggstokken. Da lå jeg på sykehus med overstimulering og hadde UL av eggstokkene annenhver dag. Plutselig en dag var eggstokken borte. Sannsynligvis var den bare gjemt bak noe, eller hadde vandret bort i ukjent område. Heldigvis dukket den opp igjen hos meg dagen etter, og det gjør den nok hos deg også. Og hvis du har 3 egg i den også, så har du plutselig 6 egg, og det er jo ikke så lite!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Det har hendt meg en gang at de ikke fant eggstokken. Da lå jeg på sykehus med overstimulering og hadde UL av eggstokkene annenhver dag. Plutselig en dag var eggstokken borte. Sannsynligvis var den bare gjemt bak noe, eller hadde vandret bort i ukjent område. Heldigvis dukket den opp igjen hos meg dagen etter, og det gjør den nok hos deg også. Og hvis du har 3 egg i den også, så har du plutselig 6 egg, og det er jo ikke så lite! Takk for gode ord, jeg må si jeg gruer meg litt men samtidig er d veldig spennende. Det er så godt å snakke med dere som vet hva vi gjennomgår, d er jo veldig mye følelser..23.45 i kveld skal jeg sette otrivelle..nå nærmer d seg veldig..spent på antall egg og mest spent på om de blir befrukta, hvis ikke er jo hele hormon kuren bortkasta,men da har jeg jo hvertfall prøvd.........jeg syns dere er veldig flinke her inne,mange som har gjennomgått mange kurer,krysser fingrene for dere alle lurer litt på hvorfor vi ikke kan ha i 14 dg? hmmm..klem
^^Sunny^^ Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fikk vel beskjed om å ikke ha på 1 uke, ikke to som du sier :klø: Men hos meg var det flere egg liggende igjen, noen som var umodne og ikke bra nok ifølge legen, men dersom de eggene slippes vil man kunne bli gravid. De er vel det dem er redd for, at de skal plutselig bli firlinger og femlinger.. tror jeg.. Masse lykke til imorgen !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå