Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilliane
Skrevet

Dere som har truffet noen fra nett, hva gjorde dere først daten? Eller første gang dere traff hverandre?

Jeg gruer meg veldig.. Går man på resturant er jeg så utrolig redd for å det skal bli pinlig stillhet. Ettersom man ikke har opplevd noe sammen har man jo egentlig ingenting å snakke om. Går man på kino, så blir man jo ikke kjent...

Hva gjør man?

Hyggelig om andre også kan komme med tips til en fin første-date :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mira_*
Skrevet

Gå på kino før dere går ut å spiser. Da kan dere iallefall snakke om filmen hvis den pinlige stillheten skulle oppstå;)

Skrevet

Gå på kafe og drikk øl, er man sjenert først løsner dette fort etter noen øl :)

Skrevet

Første treff var hjemme hos meg en fredag kveld (tre dager etter at vi begynte å prate på nett). Han kom på besøk, drakk kaffe, skravla, så litt på tv, holdt hverandre i henda og kysset litt... Og siden har det vært oss...

Gjør det du har lyst til du... Er du redd for pinlig stillhet ved middag, så gjør du ikke det.. Da går du heller for kaffe/øl på en kafe. Og så kan dere heller gå ut å spise på neste date :)

Skrevet

Har møtt to nå nettopp. Den ene kom hjem til meg på kaffe i en times tid, vi hadde klart å klemme inn ledig tid i skjemaet begge to. Etterpå var vi enige om å ikke møtes mer.

Den andre møtte jeg hjemme hos han. Stoppa innom der en halvtimes tid på vei til noe annet, bare for å "se om vi likte hverandre".

Jeg kommer til å møte flere, håper jeg, og jeg kommer ikke til å legge opp noe "stort og langvarig" på første møte. Bare en kort "befaring" for å se om vi liker det vi ser.

Kynisk? Mulig det ja. Men effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...