Bertelura Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg skal gifte meg til sommeren(1.aug). Og jeg vil gjerne ha en jevn og fin farge. Av erfaring vet jeg at norske somre ikke alltid byr på solesegvær, og vil prøve meg på solarium. Jeg ønsker ikke en "fake" farge, som ser ut som om jeg har bodd i solariumet et par år altså. Fra naturens side er jeg kritthvit, nesten lys blå, og blir veldig lett solbrent. Men kan få gyllen farge hvis jeg er heldig. Når bør jeg begynne solariumsbruningen? å ta solarium jevnlig hele året er ikke aktuelt, da jeg vet at det ikke er sunt, men for et halvår bør det jo gå bra.
mari4ever Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg skal gifte meg til sommeren(1.aug). Og jeg vil gjerne ha en jevn og fin farge. Av erfaring vet jeg at norske somre ikke alltid byr på solesegvær, og vil prøve meg på solarium. Jeg ønsker ikke en "fake" farge, som ser ut som om jeg har bodd i solariumet et par år altså. Fra naturens side er jeg kritthvit, nesten lys blå, og blir veldig lett solbrent. Men kan få gyllen farge hvis jeg er heldig. Når bør jeg begynne solariumsbruningen? å ta solarium jevnlig hele året er ikke aktuelt, da jeg vet at det ikke er sunt, men for et halvår bør det jo gå bra. hei på deg:) da vil jeg tipse deg til å kanskje begynne i april-mai for å begynne sånt du får en jevn brunfarge lurt å begynne noen måneder før sånt at du vet du ikke er rød som en tomat Kjekt du skal gifte deg=) heldig! gratulerer:)
hufsa! Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg skal gifte meg til sommeren(1.aug). Og jeg vil gjerne ha en jevn og fin farge. Av erfaring vet jeg at norske somre ikke alltid byr på solesegvær, og vil prøve meg på solarium. Jeg ønsker ikke en "fake" farge, som ser ut som om jeg har bodd i solariumet et par år altså. Fra naturens side er jeg kritthvit, nesten lys blå, og blir veldig lett solbrent. Men kan få gyllen farge hvis jeg er heldig. Når bør jeg begynne solariumsbruningen? å ta solarium jevnlig hele året er ikke aktuelt, da jeg vet at det ikke er sunt, men for et halvår bør det jo gå bra. Heia,ja jeg har tatt MYE sol oppigjennom så skal prøve å gi deg råd her.Ja,beg ett halvt år før med en gang i uka først og er røyra sterke ville jeg ikke tatt mere en 10-15 min de første gangene!!Prøv også å smør deg med litt faktor så lenge du er så lys,spes i ansiktet!!Og så fort sola kommer ute så hiv deg ut for en ting er sikkert.Solariumfarge kan ikke samenlignes med den ute!!Du kan kjøpe noe som heter Betakarokten på apoteket som du skal beg med ei stund før du går i sola,gjør at fargen blir gjevnere,holder lengre og finere.Men noen her på forumet mener de blir orange av det,men jeg syntes det er helt topp men forhør deg på apotekt!!SE det,da må du ha lykke til ;-))
Gjest Tanita Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Aldri. Er du så lys og blir så lett solbrent så vil jeg absolutt fraråde deg å ta solarium. Selvbruning/spraytan er mye bedre og huden din slipper å bli skadet for all tid.
Arwen Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 10 - 15 minutter er altfor mye for meg. Jeg har lys hud og blir brent hvis jeg ligger mer enn 8. Jeg tok sol anhver dag i et par uker før bryllupet hvis jeg ikke husker feil. Husk å ta med mannen din da så ikke han bli blek på bildene mens du har en fresh farge.
Bertelura Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 Spraytan tar jeg ikke sjansen på nei, med hvit kjole midt på sommeren. Risikerer jo at fargen farger av hvis jeg blir varm og svetter. Dessuten blir ikke huden skadet for alltid av 2-3 mnd med solarium en dag i uken. Men da begynner jeg kanskje gradvis da, og jeg tror vi har et sånt "godkjent" solstudio her jeg bor. Med ok rør.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Dessuten blir ikke huden skadet for alltid av 2-3 mnd med solarium en dag i uken. Jo, det gjør den faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå